Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-14, 12:03
  #13
Medlem
baxees avatar
Nu har de accepterat de efter 3 dagar, har dock varit i deras live chat 15 ggr kanske, skickade även in intyg av banken och allt och de accepterade inte.

Blev kopplad till en manager nu och hon lät som att jag absolut inte skulle få mitt uttag för de ska ha baksidan men tillslut gick de.

De är så fula så de är inte sant tacka gudarna jag kommer inte spela igen.
Citera
2018-04-14, 17:33
  #14
Medlem
HotBrunettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baxee
Nu har de accepterat de efter 3 dagar, har dock varit i deras live chat 15 ggr kanske, skickade även in intyg av banken och allt och de accepterade inte.

Blev kopplad till en manager nu och hon lät som att jag absolut inte skulle få mitt uttag för de ska ha baksidan men tillslut gick de.

De är så fula så de är inte sant tacka gudarna jag kommer inte spela igen.

Blir rätt svårt för dom att neka efter du skickade bankens intyg. Hade du behövt dragit in MGA hade de bara sagt att de är tvungna att betala ut. Du har aldrig gjort nått fel. Får man fråga hur stor summa det handlade om?

Kan även tillägga att min bank berättade att de inte första gången någon ringer och behöver få sin identitet + kort "verifierad" och stämplad för ägarskap. De var även trötta på att behöva göra så här. Vilka andra branscher beter sig så här?
__________________
Senast redigerad av HotBrunette 2018-04-14 kl. 17:36.
Citera
2018-04-14, 17:41
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baxee
Nu har de accepterat de efter 3 dagar, har dock varit i deras live chat 15 ggr kanske, skickade även in intyg av banken och allt och de accepterade inte.

Blev kopplad till en manager nu och hon lät som att jag absolut inte skulle få mitt uttag för de ska ha baksidan men tillslut gick de.

De är så fula så de är inte sant tacka gudarna jag kommer inte spela igen.

Varför klippte du ditt kort?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback