Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-12, 16:02
  #1
Medlem
Grodfrityrs avatar
(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator

Citat:
Är du missnöjd med ett beslut, undrar över en modereringsåtgärd eller har synpunkter på hur en moderator agerat så följ dessa steg:

1. Kontakta först den aktuella moderatorn via PM (personligt meddelande) - klicka på moderatorns användarnamn och välj "skicka ett privat meddelande". Inkludera gärna länkar till det du vill klaga på/diskutera. Oftast kan problemet lösas på detta sätt. Ge moderatorn tid att svara innan du går vidare, en riktlinje kan vara ett par dygn.
Jag vet inte vilken moderator som tog bort inläggen.

Citat:
2. Skulle detta inte fungera så starta en tråd i delforumet Flashback. Var noga med att inkludera länkar (om möjligt) och håll tråden saklig, var även noga med korrekt rubriksättning.

admin4

Märklig moderering i samlingstråden för Medborgerlig Samling:
(FB) Medborgerlig Samling (samlingstråd)
För någon eller några dagar sedan svarade jag på ett inlägg skrivet av användare "HenrikLarsson99".
HenrikLarsson99 efterfrågade en debatt mellan Alternativ för Sverige och Medborgerlig Samling.

HenrikLarsson99:
Citat:
Hörni när får vi se MED ta debatten mot AfS om vilket parti som är mest värdigt att komma in i riksdagen?

Jag svarade:
Citat:
Det kommer nog i Almedalen.

Pär Öberg (riksdagskandidat, presstalesman) från Nordiska Motståndsrörelsen versus
Kai Rämö (riksdagskandidat, försvarspolitisk talesperson) från Medborgerlig Samling.
Spontandebatt i Almedalen, 2017:
https://www.youtube.com/watch?v=CJoka5X-S-g

https://mobile.twitter.com/medborgsa...77367443148801

Nu är båda inläggen raderade.
Trams?
Jag tycker att det var en berättigad fråga,
och att svaret var hyfsat relevant.

OffTopic?
Knappast.

Så kan någon bättre vetande förklara var skon klämmer?
2018-04-12, 16:06
  #2
Moderator
najass avatar
Vet du inte vilken moderator som utförde åtgärden så PM:ar du valfri moderator i forumdelen. Vilka dessa är syns på delforumets förstasida.

Låst tills instruktionerna följts. TS Kan återkomma om frågor kvarstår efter moderatorkontakt så låses tråden upp.

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback