Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-11, 23:16
  #1
Medlem
Är det vanligt att dessa finns i affären? Den ica vid mig har det inte. Har kollat flera gånger.

Har sett att hemköp har det på hemsidan. Hur vanligt är det att dom har det i affären?

Coop är rätt så stort. Dom bör ha det?
Citera
2018-04-11, 23:19
  #2
Avstängd
creepingdeaths avatar
hälsokost.
Citera
2018-04-11, 23:39
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
hälsokost.

Vad? Menar du Life butiken? Tror inte dom har varken tofu eller tempeh. Det borde vara något storaffärer har, men har ej hittat.
Citera
2018-04-12, 00:02
  #4
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameday
Är det vanligt att dessa finns i affären? Den ica vid mig har det inte. Har kollat flera gånger.

Har sett att hemköp har det på hemsidan. Hur vanligt är det att dom har det i affären?

Coop är rätt så stort. Dom bör ha det?

Finns i alla affärer jag varit i de senaste 3-4 åren, fråga personalen, ibland de kan de stå lite konstigt.
Citera
2018-04-12, 00:28
  #5
Avstängd
creepingdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gameday
Vad? Menar du Life butiken? Tror inte dom har varken tofu eller tempeh. Det borde vara något storaffärer har, men har ej hittat.

välsorterade hälsokostaffärer.

bor du på landet blir det knepigare, beställ online.
Citera
2018-04-12, 00:42
  #6
Medlem
nutkjells avatar
Tofu brukar finnas lite överallt, om inte ica har så har nog coop, willys, hemköp etc. Jag brukar till och med hitta tofu i den norrlänska obygden nuförtiden haha!

Tempeh är lite svårare och inte lika vanligt. Ett tips kan ju vara att beställa från goodstore eller liknande om du ej hittar lokalt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback