Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-17, 02:53
  #133
Medlem
orolfstolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusivverklighet
Hans problem är att han bara tog testet en gång, vilket en expert påpekade från honom när han talade ut i Oprah. Hans enorma vilja att vilja skryta om hur psykopatisk han är gör att jag tvivlar väldigt mycket på att han verkligen är en psykopat. En narcissist däremot.
Vad jag menar är att om han vid en ny brainscan uppvisar samma aktivitet i hjärnan så får jag väl erkänna. Kan ju vara så att han tog droger eller bara var allmänt avtrubbad den dagen han scannade sig. Jag vet inte.



Nej jag talar om att man redan idag kan scanna människors hjärna och se MYCKET VÄL hur människor avviker. Så pass väl att man kan bedöma hur många brott kriminella psykopater har begått bara genom att scanna dem!
Och så var det med den trovärdigheten. Att du kan vara så jävla dum i huvudet att du sabbar din egen tråd med påståenden som "Nej jag talar om att man redan idag kan scanna människors hjärna och se MYCKET VÄL hur människor avviker. Så pass väl att man kan bedöma hur många brott kriminella psykopater har begått bara genom att scanna dem!" gör att du själv borde tänka över ditt existensberättigande. Få se nu...lever du som du lär? Den enda du kan avrätta utan att göra dig skyldig till mord är dig själv, och jag säger: GO FOR IT!
Citera
2020-12-20, 19:17
  #134
Medlem
Peyotedudes avatar
Vem är psykopat och narsicist, var går gränsen. De egenskaperna i ett gott syfte är nog det som för utvecklingen framåt, tex de som gick emot kyrkan och annat nonsen och skrock som fortfarande existerar idag. De neurotypiska tillför sällan samhället något annat än okreativa arbetsdroner.

.
__________________
Senast redigerad av Peyotedude 2020-12-20 kl. 20:02.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback