Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-11, 21:31
  #1
Medlem
Köpte nyligen nytt pwo (pre workout) och helvete vad drag det var i den, nu överdoserade jag lite men var ganska stirrig lång efter att gympasset var över.

Men nu till det jag tänkte komma med, en varningens ord när det kommer till att blanda PWO med alkohol! Har gjort detta för men i lite mindre mängder för det här är fan en bomb av dålig idé, ungefär som redbull gånger 10. Med en ganska liten mängd vodka blir man känner man effekt nästan direkt, och PWOt slår till som 3 linor kokain (inte prövat kokain men skulle nästan tro att detta är samma effekt).

Så vill rekommendera att pröva detta men att vara väldigt försiktigt för har en känsla att detta kan slå jävligt fel om du är känslig mot koffein då många behövt uppsöka sjukhus efter att blandat energidryck med alkohol.
Citera
2018-04-11, 21:39
  #2
Avstängd
creepingdeaths avatar
bra tips!

innan träning då eller?
Citera
2018-04-11, 21:40
  #3
Medlem
Kalkon77s avatar
PWO = 3 linor kokain? ....

Bättre att bomba med en liten mängd tjack innan man ska dricka alkohol

PWO kommer man nog "krascha" på efter nån timma och bli för trött skulle jag gissa på.
Citera
2018-04-11, 21:41
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
bra tips!

innan träning då eller?
Hehe kanske inte blir super poppis på gymmet då. Men hemmafest eller förfest är ju en bra början iallafall
Citera
2018-04-11, 21:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
PWO = 3 linor kokain? ....

Bättre att bomba med en liten mängd tjack innan man ska dricka alkohol

PWO kommer man nog "krascha" på efter nån timma och bli för trött skulle jag gissa på.
Nja som sagt aldrig prövat kokain eller tjack för den delen så kanske överdrev lite.

Har använt PWO i min träning i ett flertal år nu och har aldrig upplevt en krasch efteråt av själva effekten från pwo utan mer att jag känner mig trött i kroppen efter ett hårt gympass, blir liksom en bra övergång från hype till tusen till ”normalt” läge
Citera
2018-04-11, 21:46
  #6
Medlem
kalkryggars avatar
Till å börja med vad är det för pwo du snackar om? Hela tråden blir ju en jävla fail så länge du inte skriver det.
Citera
2018-04-11, 21:46
  #7
Avstängd
creepingdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
PWO = 3 linor kokain? ....

Bättre att bomba med en liten mängd tjack innan man ska dricka alkohol

PWO kommer man nog "krascha" på efter nån timma och bli för trött skulle jag gissa på.

men vilken timme !
Citera
2018-04-11, 21:55
  #8
Medlem
Varför skulle PWO och vodka vara så mycket bättre än t.ex. redbull vodka även om koffeinintaget är ungefär lika?

Jag kör ibland ett par koffeinpiller á 200 mg innan fest bara för att hålla mig pigg lite längre, ger ingen bättre effekt av alkoholen.
Citera
2018-04-12, 05:07
  #9
Medlem
114060s avatar
Koffein + alkohol är en farlig mix. Undvik.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback