Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-11, 21:01
  #13
Medlem
Centauris avatar
Helskägg a la lejonhane är snyggast. Du ska se ut som ett djur.
Citera
2018-04-11, 21:31
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
en sån här tråd är ständig sticky på forum i arabvärlden.

hängt på tillräckligt många arabiska forum för att ha ett gott grepp om vad som klistras och inte?
Citera
2018-04-11, 22:45
  #15
Medlem
Couplets avatar
Igår såg jag basisten Martino Garattoni live och tänkte att "men jävlar, det där skägget skulle jag kunna tänka mig". Kolsvart, välansat helskägg. Han verkar dessutom passa i massa olika stilar och varianter, ser jag när jag bildgooglar. Jag gissar att allt klär en skönhet, helt enkelt? En annan har ju skäggväxt i klass med samer och japaner...
Citera
2018-04-12, 00:10
  #16
Medlem
Killar å skägg är väl lite som tjejer å smink...

Nr 1 det ska självklart passa stilmässigt å ansiktsmässigt till personen ifråga men för nästan alla gäller ... inte för mycket ,
Det ska vara fixat lagom mycket så det ger ett Välvårdat intryckt, men utan å vara helt onaturligt överfixad.

Jag tycker det är viktigt att det ser fräscht ut, jämn längd och gärna nån tydlig linje var det börjar å slutar
Citera
2018-04-12, 00:26
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finanshajen-
Jaså? Inte helt åt helvete alltså? Brukar ha det mer trimmat, absolut inte stubb men iallafall 3-5mm kortare än såhär.

Tack!

Snyggt skägg!
Citera
2018-04-12, 00:27
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Helskägg a la lejonhane är snyggast. Du ska se ut som ett djur.

Vi är djur
Citera
2018-04-12, 05:21
  #19
Medlem
114060s avatar
Ingen mustasch.
Citera
2018-04-12, 20:54
  #20
Medlem
Sunrise01s avatar
Tycker att den här snubben Eddie Redzovic som leder något sorts religiös talkshow Deen Show har skägg som ser bra ut.
https://www.youtube.com/watch?v=aTw1Ii-uPcg

Sedan för att en man ska passa bra i skägg är ansiktens form och näsan avgörande, näsan får inte vara för stor självklart men inte för liten och "kvinnlig" näsa heller är snyggt med skägg. Pierce Brosnan skägget i Robinson Crusoe filmen är också snyggt.
Citera
2019-07-20, 20:32
  #21
Medlem
Jag heter Regiss avatar
Vad tycker ni kevinnor om skägg som växer sig slimat längst med halsen?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback