Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-13, 15:38
  #13
Medlem
michail.bakunins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Var inte Özz anklagad också?

För att finansiera terrorism inte inom #metoo. Finns en tråd här som berör familjen Nûjens transaktioner till Akilov.

(FB) Familjen Nujens penningtransaktioner med Rakhmat Akilov (utbrutet)
Citera
2018-04-13, 19:31
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av michail.bakunin
För att finansiera terrorism inte inom #metoo. Finns en tråd här som berör familjen Nûjens transaktioner till Akilov.

(FB) Familjen Nujens penningtransaktioner med Rakhmat Akilov (utbrutet)

Jo, den känner jag till. Jag hade för mig att han äcklat sig med tjejer också. Jag kanske misstar mig.
Citera
2018-04-14, 18:18
  #15
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Ni glömmer "komikern" Shan Atci som 2006 tillsammans med en annan kriminell kille våldtog, förnedrade och slog en tjej på något hotell. Trots att läkarundersökningen visade att tjejen hade sår i underlivet, rivmärken på ryggen och blåmärken på delar av kroppen så lades förundersökningen ner. Dock dömdes han senare för att ha fotograferat tjejen naken och spridit bilderna.

Då har vi alltså kurderna Shan Atci och Soran Ismail, adopterade Nannskog, halvpalestiniern Nano Omar, och iranierna Fadakar och Behrang Miri.

Någon jag har glömt?
__________________
Senast redigerad av Peppe-Luns 2018-04-14 kl. 18:23.
Citera
2018-04-15, 00:52
  #16
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Ni glömmer "komikern" Shan Atci som 2006 tillsammans med en annan kriminell kille våldtog, förnedrade och slog en tjej på något hotell. Trots att läkarundersökningen visade att tjejen hade sår i underlivet, rivmärken på ryggen och blåmärken på delar av kroppen så lades förundersökningen ner. Dock dömdes han senare för att ha fotograferat tjejen naken och spridit bilderna.

Då har vi alltså kurderna Shan Atci och Soran Ismail, adopterade Nannskog, halvpalestiniern Nano Omar, och iranierna Fadakar och Behrang Miri.

Någon jag har glömt?

Vet du om Atcis kurdiska föräldrar kom från Iran? Om han också är det så verkar det vara något sorts mönster (Ismail är också född i Iran).

Överlag verkar det ha varit helt tyst om honom i mainstreammedia.

Är det förresten någon som också vet vart Nannskog föräldrar har sitt ursprung?
Citera
2018-04-15, 01:09
  #17
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Jo, den känner jag till. Jag hade för mig att han äcklat sig med tjejer också. Jag kanske misstar mig.

Nu vill jag inte ägna mig åt förtal genom att påstå att han är något, men som en ren spekulation skulle jag inte bli ett dugg förvånad om *zz Nûjen har ett och annat lik i garderoben. Någon annan jag dock tror har en större risk för att bli anklagad är S*an Banan, för om man kollar noga på hans porträtt blir man bli lite misstänksam om att något kanske inte står rätt till.

S*an är ju också född i Iran, så om det visar sig att han gjort någonting så är det ju minst sagt extremt anmärkningsvärt.

För att ge mig någon sorts form ”kredibilitet” så vill jag intyga att jag misstänkte starkt att Kevin Spacey var en psykopat redan för 1 1/2 år sedan. Det var inte bara för att han spelar psykopatiska filmroller, utan för att han har ett hajliknande utseende som gav mig starka obehagskänslor och hans ögon hypnotiserar en bara på ett vis som en psykopat kan.

Jag misstänkte även starkt att TV3-profilen var psykopat flera månader innan det kom fram under #Metoo hur han betedde sig på sin arbetsplats. Hade aldrig sett Lyxfällan, men så fort jag såg honom så såg jag en blodtörstig varg som njuter av att förnedra och exploatera svaga, naiva och utsatta arbetarklassmänniskor.
__________________
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-04-15 kl. 01:32.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback