Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-04-11, 20:06
  #37
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Jo men i startinlägget ser man tydligt på bifogad bild att de "marknadsför" SVT inlägg, eller hur?

Hur kan de ens skärmdumpa rutan med marknadsföring när det inte syns hos andra användare eller besökare förutom de som är direkt kopplade till sidan i fråga?
Det är deras egna inlägg som de marknadsför. Varför skulle inte deras egna inlägg synas i deras marknadsföringsverktyg?
Citera
2018-04-11, 20:23
  #38
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Det är deras egna inlägg som de marknadsför. Varför skulle inte deras egna inlägg synas i deras marknadsföringsverktyg?


Det tycker jag berörd sida ska ta med Facebook.
Men det ska tydligen finnas svartlistade sidor på Facebook. Rekommenderar att fråga Jagärhär tomtarna som sitter på höga Facebook poster.
Citera
2018-04-11, 22:29
  #39
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Det tycker jag berörd sida ska ta med Facebook.
Men det ska tydligen finnas svartlistade sidor på Facebook. Rekommenderar att fråga Jagärhär tomtarna som sitter på höga Facebook poster.
Nej, det tycker jag vi ska diskutera här, i all öppenhet. Inte lämna dessa frågor till Facebook eller jagärhär.
Citera
2018-04-11, 23:10
  #40
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Nej, det tycker jag vi ska diskutera här, i all öppenhet. Inte lämna dessa frågor till Facebook eller jagärhär.

Du ber mig om svar på saker jag inte har insyn i. Ska jag kunna gå på vatten med?
Citera
2019-05-22, 10:04
  #41
Medlem
Ta och läs på om Fria tiders affärsmetoder. De blåser sina ”prenumeranter”. Varför skulle Facebook vilja beblanda sig med dessa parasiter?
Citera
2019-06-17, 13:41
  #42
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igrok
Ta och läs på om Fria tiders affärsmetoder. De blåser sina ”prenumeranter”. Varför skulle Facebook vilja beblanda sig med dessa parasiter?

En djävla stor varning borde det vara mot det skitföretaget.

Att automatiskt förnya en internet prenumeration og retroaktivt fakturera för den ett år senare när den gått ut är bedrägeri.

Dessutom när bemötandet av prenumerationsavdelningen djävligt otrevligt.

Jag valde att betala bort dem o kommer efter det att aldrig att stödja dem mer. Vilket jag kunde ha tänkt mig om de varit lite smidiga. Men att betala 500 kr för inget gör bara förbannad. Så numera rekommenderar jag alla istället stödja Nyheter Idag og Kvartal istället.

Så sedan någon månad så har jag slutat citera och länka till den skitblaskan.
Citera
2019-06-17, 20:00
  #43
Medlem
brianmolkos avatar
Vilken politisk inriktning har Fria tider?

Min slutsats är iaf de borde marknadsföra sig på KFC eller asiatiska restauranger
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback