Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-10, 11:34
  #1
Medlem
Hej jag hörde att säppo övervakning er? Varför? :/
Citera
2018-04-10, 12:12
  #2
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorgubben8282
Hej jag hörde att säppo övervakning er? Varför? :/


För att vi var oförsiktiga nog och hamnade på deras radar en gång i tiden för länge sedan.
Citera
2018-04-10, 12:14
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
För att vi var oförsiktiga nog och hamnade på deras radar en gång i tiden för länge sedan.
Var de för ni visste lite för mycket om bomber kanske
Citera
2018-04-10, 12:23
  #4
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorgubben8282
Var de för ni visste lite för mycket om bomber kanske


Inte i mitt fall.
Jag hamnade på radarn för att jag av en slump och under ett helt annat polisärende, åkte fast för förberedelserna till lite hobbytillverkning. Det räckte inte för att fälla mig dock, vilket nog sved litegrann i många tjänstemannaögon.


Nu för tiden är jag dock en snäll och reformerad lojalist, så jag tror inte de är så intresserade av mig längre, annat än möjligen som rysstroll-jägare.
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2018-04-10 kl. 12:25.
Citera
2018-04-10, 15:23
  #5
Medlem
Ultrasmisks avatar
Psycopathic ? var det den personen som försökte göra ett kärnkraftverk hemma i köket eller något ? fusionsreaktion..
Citera
2018-04-10, 21:44
  #6
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultrasmisk
Psycopathic ? var det den personen som försökte göra ett kärnkraftverk hemma i köket eller något ? fusionsreaktion..
Låter som ett kul projekt.. minns det också.
Citera
2018-04-11, 18:25
  #7
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jo, det var jag, under namnet Psychopatic, o en "kärnreaktor" är väldigt överdrivet. Men jag blandade lite ämnen, som åtminstone teoretiskt, kunde ha kluvit någon enstaka atom. Men det var jag som frågade SSM, 2011, om det var lagligt att inneha, men då kom dom tillsammans med polisen, o i samband med det hittade de mycket giftiga ämnen. Men jag skrev redan 2005 om reaktor-projektet här på Flashback, o men ingen reagerade på det.

Jag tror inte de har kommit för nått jag skrivit på Flashback. Skrev ett mordhot på ett annat forum där jag inte heller är anonym, o då grep de mig, men det lades ner. Sen har de kommit för några YouTube-videos jag la upp under mitt namn, men de var urgamla klipp.

Men jag tror nog dom läser alla mina inlägg på alla forum jag skriver på. Medicinerar dock mot paranoia...
Citera
2018-04-12, 12:01
  #8
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jo, det var jag, under namnet Psychopatic, o en "kärnreaktor" är väldigt överdrivet. Men jag blandade lite ämnen, som åtminstone teoretiskt, kunde ha kluvit någon enstaka atom. Men det var jag som frågade SSM, 2011, om det var lagligt att inneha, men då kom dom tillsammans med polisen, o i samband med det hittade de mycket giftiga ämnen. Men jag skrev redan 2005 om reaktor-projektet här på Flashback, o men ingen reagerade på det.

Jag tror inte de har kommit för nått jag skrivit på Flashback. Skrev ett mordhot på ett annat forum där jag inte heller är anonym, o då grep de mig, men det lades ner. Sen har de kommit för några YouTube-videos jag la upp under mitt namn, men de var urgamla klipp.

Men jag tror nog dom läser alla mina inlägg på alla forum jag skriver på. Medicinerar dock mot paranoia...


Haha! Så det är du som är Psycopatic, har ju såklart följt dina experiment och många andra historier eftersom vi verkar ha samma intressen: Naturvetenskap (framförallt den experimentella biten) och droger! En kombination av de båda är ju såklart det optimala, inte alltid för grannar och andra fän såklart... he he he

Tack för många intressanta inlägg i varje fall. Var inte du moderator ett tag också?

Drunk science
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback