Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-09, 22:34
  #1
Medlem
Jobu86s avatar
Hittade ingen tråd för årets Ozora så fick ta tag i de o skapa en !
Överväger starkt att dra dit ...som det ser ut nu på egen hand . Någon/några mer härifrån som går i samma tankar ?

Astrix , Tristan , Ace Ventura för att nämna några av alla godbitar som uppträder !

Första gången jag besöker stället , någon erfaren som har några pointers eller så ?

Peace !
__________________
Senast redigerad av Jobu86 2018-04-09 kl. 23:24.
Citera
2018-04-18, 19:18
  #2
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Jag ska dit, blir min första gång. Galet taggad!
Citera
2018-04-19, 15:14
  #3
Medlem
Exilsvensk...s avatar
Ska självklart dit, blir väl 6e gången eller liknande, ser ut som inga gamla sammansvurna ska dit, men då blir det solo. Kan alltid sammanstråla om det är flera som åker själva?
Citera
2018-04-24, 22:23
  #4
Medlem
Jobu86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exilsvensk...
Ska självklart dit, blir väl 6e gången eller liknande, ser ut som inga gamla sammansvurna ska dit, men då blir det solo. Kan alltid sammanstråla om det är flera som åker själva?

Härligt ! Rena veteranen då med andra ord Absolut , vore fett !
Vad föredrar du för transportmedel dit ?
Kör du på gammalt hederligt tält eller hur går en gammel beprövad man tillväga ?
__________________
Senast redigerad av Jobu86 2018-04-24 kl. 22:29.
Citera
2018-05-01, 17:45
  #5
Medlem
Exilsvensk...s avatar
I år blir det safe, tar bara ozorashuttle dit, tält är väl minimalt brukt, har en märklig tendens att hamna på main stage och chill-out under ett par dagar med pit-stop i tältet....
Citera
2018-06-04, 23:11
  #6
Medlem
Kryptos avatar
Yes. Bilar ner med bruden, om vi inte hittar några fler att fylla upp med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback