Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-09, 21:48
  #1
Avstängd
Jag vill inte bli skickad till något falskt krig i mellanöstern för USA och Israel...men det verkar som att det är dit vinden blåser..Speciellt samarbetet mellan UK och Sverige (JEF) som började 2015...vill utbilda mig, men vill inte bli kanonmat för Israel...och jag vill inte vakta några oljefält eller heroinfält heller...Bör jag undvika?
Citera
2018-04-09, 21:52
  #2
Medlem
Ultrasmisks avatar
Bara att du går igenom utbildningen och sen får frisedel för knäproblem eller liknande, om det skulle köra sig.
Inga svårigheter.
Citera
2018-04-09, 21:54
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ultrasmisk
Bara att du går igenom utbildningen och sen får frisedel för knäproblem eller liknande, om det skulle köra sig.
Inga svårigheter.
Ja det är nog fan värt att skada sig med flit isånafall...det finns ju inte en chans att jag tänker offra mitt liv i krig som startades av USA baserat på en massa lögner.
Citera
2018-04-09, 21:57
  #4
Medlem
Om du inte mönstrat kan du säga ej motiverad problemet avklarat.Mönstrad å godkänd värre.
Citera
2018-04-09, 21:59
  #5
Medlem
Ultrasmisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weightlifterbro
Ja det är nog fan värt att skada sig med flit isånafall...det finns ju inte en chans att jag tänker offra mitt liv i krig som startades av USA baserat på en massa lögner.

En lögn för en annan..
Citera
2018-04-09, 22:00
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weightlifterbro
Jag vill inte bli skickad till något falskt krig i mellanöstern för USA och Israel...men det verkar som att det är dit vinden blåser..Speciellt samarbetet mellan UK och Sverige (JEF) som började 2015...vill utbilda mig, men vill inte bli kanonmat för Israel...och jag vill inte vakta några oljefält eller heroinfält heller...Bör jag undvika?

Du gör helt rätt, jag uppskattar att du vill bidra i försvaret för Sverige.
Citera
2018-04-09, 22:08
  #7
Medlem
Utlandstjänstgöring är frivillig. I varje fall var det så förr.
Citera
2018-04-09, 22:11
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Du gör helt rätt, jag uppskattar att du vill bidra i försvaret för Sverige.
För Sveriges intressen utan tvekan, men inte för USA eller UK eller något annat land...jag kan utbilda mig till en good goy (humor) men ska jag dö ska det vara för något riktigt och ärligt.
Citera
2018-04-09, 22:13
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Utlandstjänstgöring är frivillig. I varje fall var det så förr.
Jag är inte påläst. Men den här JEF grejen samt NATO kramandet ser ut att vara annorlunda.

https://en.wikipedia.org/wiki/UK_Joi...itionary_Force

JEF will be capable of projecting power with global effect and influence

Så ja, verkar som att Sveriges globalister är redo att offra lite goys i meningslösa krig på andra sidan planeten.


Undrar om de kommer välja ut vilka som helst eller om det krävs speciell utbildning för att ens hamna i den här JEF kategorin?
Citera
2018-04-09, 22:27
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Utlandstjänstgöring är frivillig. I varje fall var det så förr.

Utlandstjänstgöring skrivs in i alla anställningskontrakt i Försvarsmakten (exkl. Hemvärnet och frivilligorganisationer). Därmed inte sagt att du kommer skickas iväg men du är tvungen att säga upp din anställning om du får en kallelse och inte vill iväg.
Citera
2018-04-09, 22:27
  #11
Medlem
Söker du franska franska främlingslegionen får du vakta urangruvor i mali de är värre.Eller något du troligtvis struntar i.
Citera
2018-04-09, 22:28
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ultrasmisk
En lögn för en annan..
Vet inte om det är så illa...hellre att jag skadar mig då, för det andra alternativet är ju då att bli skickad och begå oändligt med brott emot mänskligheten någonstans...vem fan vet vad globalisterna kommer skicka iväg mig på för skit..(om det skulle bli så). Som sagt jag gör vad som helst för Sverige men då ska det vara riktigt och ärligt. Men blanda sig i krig på andra sidan planeten är inte ett av dom. I det här fallet är nog en "stunt" rätt väg att ta...vi får se...bara en massa spekulationer från min sida. Men vinden blåser åt ett visst håll som det ser ut.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback