Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-09, 15:14
  #1
Medlem
Stridshingstens avatar
Är det bara jag som fullkomligt avskyr Eurosports patetiska blooperprogram WATTS? Jag blir på fullaste allvar illamående av att kolla på skiten, och jag förstår inte hur någon med över 40 IQ kan uppskatta detta program.

Det absolut värsta med programmet är att efter varje klipp så kommer det en upp en övergångssekvens som visar programmets motbjudande WATTS-logotyp som ackompanjeras av ett vedervärdigt elektrostatiskt ljud. Detta sker i genomsnitt varje 5-10:e sekund eftersom blooperklippen är oftast inte längre än så. Varje gång detta sker känner jag hur mina hjärnceller försvinner och hur min kropp rent instinktivt vill spy upp gårdagens middag.

Blooperserna är inte ens heller roliga och oftast väldigt intetsägande, och de ”skämtsamma” musiksoundtracken till varje klipp oftast bara väldigt pinsamma och tråkiga.

Vem fan kollar på detta program?

Finns det ens någon som gillar det?

Bör man kräva att svenska staten tar bort Eurosports sändningstillstånd tills de plockat bort programmet ur tablån?

Diskutera gärna och dela med er utav vad ni tycker om programmet.
__________________
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-04-09 kl. 15:41.
Citera
2018-04-09, 15:40
  #2
Avstängd
creepingdeaths avatar
har bara sett det några få gånger och tyckte det var lite halvroligt men det var ju evigheter sen, 5-10 år sen? sjukt att det fortfarande visas nu med youtube och allting.
Citera
2018-04-09, 16:16
  #3
Medlem
knullklassons avatar
Jag klarar heller inte av skiten. Tänk att det finns nån idiot där i Eurosports korridorer som faktiskt har som jobb att hitta "lämplig" musik till varje klipp
Citera
2018-04-09, 16:28
  #4
Medlem
Kaustis avatar
Jag tycker det är kul! inte så att jag följer det, däremot tittar jag gärna om jag råkar zappa över och programmet är på.

Är programmet intellektuellt stimulerande? Knappast. Är det hyfsad underhållning, typ som att kolla halvroliga klipp på Youtube, surfa på Reddit/Flashback? Absolut!
Citera
2018-04-09, 16:33
  #5
Medlem
Ensamhet.s avatar
Tycker det är småtrevligt. Skönt att sitta i soffan och kunna kolla på något utan att behöva engagera sig. Bara titta. Och kanske flina lite ibland när något klipp är lite extra roligt.

Huruvida mitt IQ är över 40 eller inte vet jag ej. Har aldrig gjort ett IQ-test.
Citera
2018-04-09, 21:05
  #6
Medlem
Väl inte jätteroligt så man garvar ihjäl sig..men går att slötitta på i soffkroken, minns en gång då de visade bloopers från skidåkning, det var riktigt skoj,nästan så jag satte kaffet i halsen..
Citera
2018-04-09, 22:40
  #7
Medlem
ingetbranicks avatar
"Watts" kan vara riktigt kul, tycker jag. Betydligt roligare än många andra "bloopers"-program. Däremot gillar jag inte när de visar cykelkrascher eller alpina dito när folk faktiskt gör illa sig. Ja, precis så känslig och töntig är jag att jag inte skrattar när folk slår sig . Sedan tycker jag att musikvalet ofta är väldigt smart och fyndigt. Men det kräver så klart att man förstår tanken bakom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback