Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-18, 01:10
  #13
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engeal-Seqo-Verae.
Skörare och osäkrare blir nog alla. Själv har jag samma problem som TS men på grund av en annan orsak, som dock är sprungen ur samma källa - eländet som kallas förälskelse. Jag har väldigt lätt för att attrahera kvinnor, förutom de otroligt få jag betraktar som potentiella partners.

Precis som mig!! Stör mig nåt så otroligt mycket på det.
Citera
2018-04-18, 01:42
  #14
Medlem
Relax. Du kan inte vara annat än dig själv... och vad är det värsta som kan hända?
Blir det inget så är det bara att bryta ihop och komma igen. Det kommer nya potentiella partners.
Citera
2018-04-18, 07:19
  #15
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Du skriver att du blir sådan när du gillar ”en person”. Det tolkar jag som att du är bög och då antagligen av den mer feminina sorten. Då är det inte ovanligt att vara lite vek och osäker, kanske är det rent av tilltalande för en mer macho (potentiell) partner?
Som andra har skrivit är det viktigaste att vara sig själv, fokusera mindre på jakten/raggningen och mer på att vara dig själv.
Citera
2018-04-18, 19:47
  #16
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HakiMaki
Jag är väldigt mån om att vara mig själv men så fort jag får intresse för någon som visar intresse tillbaka blir jag så osäker.
Jag tror då att jag måste vara någon speciell och att jag inte duger. Då känns det som att allt är uppbyggt för att misslyckas.
Jag skriver till personen endast för bekräftelse och glömmer vem jag är och vad jag vill. Jag snöar in mig på personen fast jag innan vi träffades var trygg och bekväm i mig själv.
Jag är en kille över 20.

Finns det någon som känner igen sig?

Det är gulligt när en kille man gillar blir soft, virrig, klumpig, nervös, stirrig, går in i saker ... så ta det inte så hårt.

Om en tjej gillar dig så blir hon bara glad och bedårad. Gillar hon dig inte (eller nara som vän) så spelar det ju ändå ingen roll i slutänden.

Och svaret är ja, även jag som tjej känner igen mig. Även vi blir sköra och mushiga inombords, det är bara mänskligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback