Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-13, 22:29
  #433
Avstängd
Alltså vad ska man säga, kvinnor börjar nu till å med erkänna hur våt de blir av att bli behandlade dåligt och av bad boys:

https://i.imgur.com/0ahYQuY.jpg

Hahah alltså, 18.000 likes av kvinnor, tusentals retweets.


Snälla killar, hur känns det?
__________________
Senast redigerad av crackerpacker 2018-05-13 kl. 22:33.
Citera
2018-05-13, 23:05
  #434
Medlem
Furiennas avatar
Kanske är vissa kvinnor masochister. Men de flesta av oss blir inte "våta" av att en man behandlar oss illa. För hör du inte själv hur bakvänt det låter?

Inte heller vet du att de där 18 000 alla är kvinnor.
__________________
Senast redigerad av Furienna 2018-05-13 kl. 23:08.
Citera
2018-05-14, 00:00
  #435
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crackerpacker
Alltså vad ska man säga, kvinnor börjar nu till å med erkänna hur våt de blir av att bli behandlade dåligt och av bad boys:

https://i.imgur.com/0ahYQuY.jpg

Hahah alltså, 18.000 likes av kvinnor, tusentals retweets.


Snälla killar, hur känns det?

Ny på internet eller? Alla likear allt idag, vilken skit som helst får över 1.000.000 likes idag.
Citera
2018-05-14, 01:00
  #436
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Och det är just den attityden, som skapar en massa incels. Ni kan inte nöja er med de kvinnor, som skulle ha velat ha er om ni bara kunde vidga era vyer och inte bara tänka på det ytliga. På det här viset ökar risken för att du förblir barnlös och ensam, såvida du inte kan importera en söt kvinna från Östeuropa eller Asien.
-jag är inte intresserad av dåliga kvinnor (99% av jordens befolkning).
-problemet med de flesta svenska kvinnor är låg intelligens, inte bristande utseende.
-det är rätt trevligt att vara singel, man kan göra saker man tycker är roligt ex nätpoker (är vinnande spelare).
-jag kommer maxa utseende, pengar & status.
Citera
2019-02-12, 11:05
  #437
Medlem
BonitaPietilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
...Liiitet kvinnoöverskott i Sthlm. Förövrigt tänker jag inte flytta då jag hatar städer och trånga lägenheter mer än vad jag älskar kvinnor.
Du förtjänar tvivelsutan en kvinna
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback