Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-08, 21:27
  #1
Medlem
Mrpedros avatar
Har någon denna surfplatta och vad säger ni om prjektorn som är inbyggd ?
Citera
2018-04-08, 21:42
  #2
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrpedro
Har någon denna surfplatta och vad säger ni om prjektorn som är inbyggd ?

Jag funderade på den 2016, kollade på projektorn, den var väl sådär. (Köpte den inte). Kul koncept annars, men ska man ha en projje ska den minst klara 720p, även om man bara använder den på hotellrum etc. (Väldigt pixlig bild, funkar för korta snuttar, men inte för långfilmer etc.) Den är rätt gammal nu, Yoga Tab4 finns ute, kanske ett bättre val, den kanske inte har projje? Den du frågar efter har rätt gammal android-version, och kommer nog inte att uppdateras/uppgraderas. -Ett skäl till varför "gamla plattor dör".

Jag köpte den inte 2016, skulle inte ens överväga den idag.
Här är ett test på den.
Här ett test till.
Citera
2018-04-08, 21:47
  #3
Medlem
Koodas avatar
Min höll i 20 minuter. Den startar upp men skärmen är svart.
Citera
2018-04-08, 21:51
  #4
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kooda
Min höll i 20 minuter. Den startar upp men skärmen är svart.

Lenovo brukar inte leverera DOA. På 1000 Lenovo har jag råkat ut för en (1) DOA.
(DOA= Dead On Arrival)
Citera
2018-04-08, 21:57
  #5
Medlem
Mrpedros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Jag funderade på den 2016, kollade på projektorn, den var väl sådär. (Köpte den inte). Kul koncept annars, men ska man ha en projje ska den minst klara 720p, även om man bara använder den på hotellrum etc. (Väldigt pixlig bild, funkar för korta snuttar, men inte för långfilmer etc.) Den är rätt gammal nu, Yoga Tab4 finns ute, kanske ett bättre val, den kanske inte har projje? Den du frågar efter har rätt gammal android-version, och kommer nog inte att uppdateras/uppgraderas. -Ett skäl till varför "gamla plattor dör".

Jag köpte den inte 2016, skulle inte ens överväga den idag.
Här är ett test på den.
Här ett test till.

Okey då blir det inte den.. för det priset är det såfall galet köpa den..
Men riktigt bra koncept med inbyggd projektor..
Ska leta efter fler sådana 😊
Citera
2018-04-09, 17:03
  #6
Medlem
Koodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Lenovo brukar inte leverera DOA. På 1000 Lenovo har jag råkat ut för en (1) DOA.
(DOA= Dead On Arrival)

Den fungerade utmärkt tills jag tryckte på av-på knappen. sen kom aldrig bilden tillbaka
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback