Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-08, 18:47
  #1
Medlem
pinkplatinos avatar
Alla langare jag gått till utom en har föreslagit att jag ska betala i natura, och han som inte frågade våldtog mig istället. Ett fåtal langare går med på att sälja till sjuka överpriser, de allra flesta vägrar dock sälja mig något överhuvudtaget om jag inte säljer min kropp.

Jag är ung, snygg och kan nog lätt uppfattas som rätt blåst. Jag är inte heller särskilt insatt i "drogbranschen" vilket gör det ännu enklare att lura mig. Att gå till tjejkompisars pojkvänner är det som fungerat absolut bäst, även om de också ofta ber om sextjänster. Hur gör man som tjej om man vill få tag på droger utan att bli utnyttjad sexuellt och ekonomiskt? Behöver alla tips jag kan få.
Citera
2018-04-08, 18:51
  #2
Avstängd
Man kan ju säga nej, det är förmodligen det hetaste tipset du kan få.....
Citera
2018-04-08, 18:52
  #3
Medlem
AX64s avatar
Fula till dig?
Citera
2018-04-08, 18:52
  #4
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Sluta umgås med svin. Jag har gjort knarkaffärer med en massa tjejer och alltid hållit skillnad på jobb & fritid.
Citera
2018-04-08, 18:52
  #5
Medlem
trosfuktarns avatar
Beställ istället?
Citera
2018-04-08, 18:54
  #6
Avstängd
finanshajen-s avatar
Det finns en handelsplats på internet uppkallad efter en giftig svamp. Där kan du handla droger väldigt smidigt och säkert, utan nära kontakt med någon.

Fördelar:
• Allt du söker.

Nackdelar:
• En okänd knarklangare vet din adress och kanske ditt namn.

Du kan lösa nackdelen på flera sätt, t.ex. genom att ange en kompis adress eller en valfri adress och sedan försöka tömma postlådan innan dess rättmätige ägare gör det.
Citera
2018-04-08, 18:55
  #7
Medlem
beaver_ses avatar
Om det inte är en trolltråd så kan man tipsa om försämrad hygien och kanske lite veneriska sjukdomar, om inte kan du kanske sminka dig typ sjuklig stil eller bara sluta med droger.
Citera
2018-04-08, 18:56
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinkplatino
Alla langare jag gått till utom en har föreslagit att jag ska betala i natura, och han som inte frågade våldtog mig istället. Ett fåtal langare går med på att sälja till sjuka överpriser, de allra flesta vägrar dock sälja mig något överhuvudtaget om jag inte säljer min kropp.

Jag är ung, snygg och kan nog lätt uppfattas som rätt blåst. Jag är inte heller särskilt insatt i "drogbranschen" vilket gör det ännu enklare att lura mig. Att gå till tjejkompisars pojkvänner är det som fungerat absolut bäst, även om de också ofta ber om sextjänster. Hur gör man som tjej om man vill få tag på droger utan att bli utnyttjad sexuellt och ekonomiskt? Behöver alla tips jag kan få.

Mitt tips: Lägg ned skiten och skaffa dig ett liv. Försök att ta dig kragen och bli 'mindre' blåst. Om det nu inte funkar, hoppa från en bro så blir du ingen belastning för samhället.
Citera
2018-04-08, 19:06
  #9
Avstängd
finanshajen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Om det inte är en trolltråd så kan man tipsa om försämrad hygien och kanske lite veneriska sjukdomar, om inte kan du kanske sminka dig typ sjuklig stil eller bara sluta med droger.
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-F
Mitt tips: Lägg ned skiten och skaffa dig ett liv. Försök att ta dig kragen och bli 'mindre' blåst. Om det nu inte funkar, hoppa från en bro så blir du ingen belastning för samhället.
Jag röstar på bron. Måste man bli våldtagen för att få tag i droger så är man i samhällets botten. Du tror väl inte att man är en våldtäktsman bara för att man langar knark? Vad fan hänger du med för idioter TS?
Citera
2018-04-08, 19:19
  #10
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkplatino
Alla langare jag gått till utom en har föreslagit att jag ska betala i natura, och han som inte frågade våldtog mig istället. Ett fåtal langare går med på att sälja till sjuka överpriser, de allra flesta vägrar dock sälja mig något överhuvudtaget om jag inte säljer min kropp.

Jag är ung, snygg och kan nog lätt uppfattas som rätt blåst. Jag är inte heller särskilt insatt i "drogbranschen" vilket gör det ännu enklare att lura mig. Att gå till tjejkompisars pojkvänner är det som fungerat absolut bäst, även om de också ofta ber om sextjänster. Hur gör man som tjej om man vill få tag på droger utan att bli utnyttjad sexuellt och ekonomiskt? Behöver alla tips jag kan få.

Skriver man att man är ung och snygg i samma mening som blåst, ja då är man blåst och ett lätt byte för lagarna
Citera
2018-04-08, 19:24
  #11
Avstängd
finanshajen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Skriver man att man är ung och snygg i samma mening som blåst, ja då är man blåst och ett lätt byte för lagarna
Kan jämföras med det här:

Citat:
Starta företag som kille
Hej, jag är ambitiös och intelligent

Redan där vet man att företaget kommer gå åt helvetet och killen är en pottfisk IRL.
Citera
2018-04-08, 19:26
  #12
Avstängd
Trasigatrosors avatar
Det är väl bara o ställa upp?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback