Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-08, 15:40
  #1
Medlem
Hej!

Skulle behöva lite tips på bra elcigg, min flickvän har rökt sin elcigg i typ ett år nu... Men hennes är inte så bra utan bara något billigtskit som vi beställde från början... Skulle vilja uppdatera den till någon bättreq

Vill ha en elcigg som ger mycket rök och får väl kosta typ 500-700 om det nu räcker till en bra!

Som ni märker har jag absolut ingen koll alls så hoppas kunna få det av er
Citera
2018-04-08, 16:20
  #2
Medlem
pandapangs avatar
Utgår ifrån att ingen av er är avancerade användare, har jag fel så kan jag gå djupare i träsket som är vaping.

Kan rekommendera detta kit för den som inte vill börja med coilbyggen, samt slänga ut flera tusen om året på moddar, rdas och liknande.

https://www.beyondvape.se/smok-stick...t-3000mah.html

Edit:
Såg att du skrev att du har dålig koll.
Ofta så får man välja mellan smak eller mängd ånga, dock finns det ett par tankar som kan ge både och. Prince-tanken i det där kitet är en av dessa som kan leverera bra med ånga och smak samtidigt.
__________________
Senast redigerad av pandapang 2018-04-08 kl. 16:22.
Citera
2018-04-08, 18:52
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pandapang
Utgår ifrån att ingen av er är avancerade användare, har jag fel så kan jag gå djupare i träsket som är vaping.

Kan rekommendera detta kit för den som inte vill börja med coilbyggen, samt slänga ut flera tusen om året på moddar, rdas och liknande.

https://www.beyondvape.se/smok-stick...t-3000mah.html

Edit:
Såg att du skrev att du har dålig koll.
Ofta så får man välja mellan smak eller mängd ånga, dock finns det ett par tankar som kan ge både och. Prince-tanken i det där kitet är en av dessa som kan leverera bra med ånga och smak samtidigt.


Okej jag ska kolla på den!

Hon har bara haft någon sån där lättanvänd e-cigg för typ 200-300kr som man kan köpa lite här och var... Men har sett folk på stan som har riktiga e-cigg där det nästan ser ut som det brinner för det kommer så mycket rök hehe! Vet inte alls vad dem använder men sån jag är intresserad utav

Ber om ursäkt på förhand att jag låter så dum, men jag röker inte själv så har verkligen ingen koll alls
Citera
2018-04-08, 19:36
  #4
Medlem
pandapangs avatar
Då är det där kitet en bra start iallafall, lättanvändt men bra med effekt. Kom ihåg att köpa extra coils så ni inte blir utan, lär gå mer juice också än med en "basic" e-cigg pga mer effekt.
Citera
2018-04-08, 21:31
  #5
Medlem
ruttenfimps avatar
Kolla ebay. Finns många för ett hyfsat pris sen är det väl bara googla på modellerna osv, funderar själv på att göra det.

Edit: Kolla priserna på svenska shoppar sen sök efter dessa modeller på ebay så ska du se vilken skillnad. Vet inte om det är Kina kopior eller inte eller om det är kina skit Svenska sidor säljer till överpris.

Peace
__________________
Senast redigerad av ruttenfimp 2018-04-08 kl. 21:39.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback