Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-08, 00:41
  #1
Medlem
Säg att man köper 4-6 trådlösa utomhuskameror och en raspberry pi (eller annan dator) hur gör man då sen i datorn för att sätta igång allt?
Hur gör jag för att videomaterialet efter en vecka försvinner och lämnar plats åt nytt?
Citera
2018-04-08, 00:44
  #2
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddeee123
Säg att man köper 4-6 trådlösa utomhuskameror och en raspberry pi (eller annan dator) hur gör man då sen i datorn för att sätta igång allt?
Hur gör jag för att videomaterialet efter en vecka försvinner och lämnar plats åt nytt?

Testa att programmera.
Citera
2018-04-08, 00:49
  #3
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddeee123
Säg att man köper 4-6 trådlösa utomhuskameror och en raspberry pi (eller annan dator) hur gör man då sen i datorn för att sätta igång allt?
Hur gör jag för att videomaterialet efter en vecka försvinner och lämnar plats åt nytt?
Hur långt är ett snöre? Hur låg är din IQ?
Kolla här, (FB) Stora tråden om Raspberry Pi ,definiera tydligare vad det är du vill göra och vilken utrustning du har, så får du nog bättre svar.
Citera
2018-04-08, 11:01
  #4
Medlem
Hmm jag hittade faktist lite intressanta saker när jag kollade in den tråden.
Den innefattade dock programmering men det är väl inte så svårt även om man bara har programmerat 1, 2 gånger innan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback