Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-07, 21:22
  #1
Medlem
För första gången i modern historia arrangeras två nationella demonstrationer samtidigt. De går under parollen ”Vi är inga politiker – VI ÄR FOLKET!” och är öppna för alla folkfränder oavsett om de är medlemmar i Nordiska motståndsrörelsen eller inte.

Samling sker kl 12:00 i de bägge städerna.

Mer information om exakt plats, rutt, regler, talare och möjligheter för samåkning från hela landet kommer att komma upp på Nordfront inom kort.

Jag tror att detta kommer överträffa allt den nationella rörelsen gjort hittills, är övertygad om att dom kommer ha uppåt 1000 man i Ludvika, ryktas om folk ifrån hela Skandinavien och senaste uppsättningarna av Radio och TV Nordfront streamas över 10.000 personer.
Verkar dessutom vara enormt sug efter folk som vill gå med NMR.

Lycka till grabbar och flickor som ska demonstrera.

Underlag för debatt : Ska du närvara?
Kommer det vara mycket snutar tror ni?
Vem ska sossarna skicka dit för att hålla 1 Maj tal?
Citera
2018-04-07, 21:27
  #2
Medlem
Finns det korv?
Citera
2018-04-07, 21:37
  #3
Medlem
Då jag inte är involverad i rörelsen eller kommer att närvara på demonstrationen låter jag någon annan svara på det.
MVH
Citera
2018-04-07, 22:29
  #4
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
En liten länk till nordfront angående ämnet.
https://www.nordfront.se/1-maj-jan-d...det-behovs.smr
Citera
2018-04-07, 22:39
  #5
Medlem
Har ni inget bättre för er än o störa vanligt folk era luffare ?
Citera
2018-04-08, 00:55
  #6
Medlem
Är demon drop-in eller ska man anmäla sig
Citera
2018-04-08, 09:36
  #7
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidvild
Är demon drop-in eller ska man anmäla sig
Drop in, om du inte vill sammåka.
Citera
2018-04-08, 11:31
  #8
Medlem
Offerviljas avatar
Urklipp från Radio Nordfront och Nordic Frontier där demonstrationerna diskuteras:

https://www.nordfront.se/forsnack-in...t-pa-plats.smr

https://www.nordfront.se/nordic-fron...ch-ludvika.smr

I Radio Nordfront-klippet berättar Pär Sjögren att de har fyra talare klara till demonstrationen i Ludvika och att de väntar på besked från en femte. Denna femte talare är enligt honom en person som troligtvis kommer att skapa en hel del rubriker. Vem tror ni det kan vara?
Citera
2018-04-08, 13:25
  #9
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Alla ni som har bestämt att ni ska dit, se till att få med er minst en person till, försök sedan att få den personen att dra med dig minst en person till, folk drar folk!

Är man rädd gör att bli "upptäkt" så tänk öå att 90% av bilderna riktas emot skjortklädda nmr'are och sköld/fanbärare. Keps och solglasögon fungerar hur bra som helst som "maskering".
Citera
2018-04-08, 13:32
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Alla ni som har bestämt att ni ska dit, se till att få med er minst en person till, försök sedan att få den personen att dra med dig minst en person till, folk drar folk!

Är man rädd gör att bli "upptäkt" så tänk öå att 90% av bilderna riktas emot skjortklädda nmr'are och sköld/fanbärare. Keps och solglasögon fungerar hur bra som helst som "maskering".
Exakt! Vi är 4st som varit på de senaste 4 demonstrationerna, i år är vi 3 minibussar just på grund av "ta med en kompis" systemet.

Angående maskeringen, solglasögon och keps, jag visade en av mina närmaste polare 4 bilder ifrån Falun och sa att jag är med på en utav dessa och han hittade inte mig 😁
Jag är 32 och vi har känt varandra sen vi var 4-5 år.
Man kommer INTE att synas, det kommer INTE bli några konfrontationer med varken polis eller rödingar.
Det kommer att bli en bra dag med skön blandning utav folk och oväntat mycket söta kvinnor 😘
Citera
2018-04-08, 21:24
  #11
Medlem
Tobaksmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Urklipp från Radio Nordfront och Nordic Frontier där demonstrationerna diskuteras:

https://www.nordfront.se/forsnack-in...t-pa-plats.smr

https://www.nordfront.se/nordic-fron...ch-ludvika.smr

I Radio Nordfront-klippet berättar Pär Sjögren att de har fyra talare klara till demonstrationen i Ludvika och att de väntar på besked från en femte. Denna femte talare är enligt honom en person som troligtvis kommer att skapa en hel del rubriker. Vem tror ni det kan vara?

Jonas Inde eller Thomas Jackson lägger jag mina slantar på.

Någon som sätter emot?
Citera
2018-04-09, 11:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Exakt! Vi är 4st som varit på de senaste 4 demonstrationerna, i år är vi 3 minibussar just på grund av "ta med en kompis" systemet.

Angående maskeringen, solglasögon och keps, jag visade en av mina närmaste polare 4 bilder ifrån Falun och sa att jag är med på en utav dessa och han hittade inte mig 😁
Jag är 32 och vi har känt varandra sen vi var 4-5 år.
Man kommer INTE att synas, det kommer INTE bli några konfrontationer med varken polis eller rödingar.
Det kommer att bli en bra dag med skön blandning utav folk och oväntat mycket söta kvinnor 😘

Går man på NMR-demos och börjar bli minsta illa aktiv kan man räkna med att "rödingarna" får koll på en. Självklart finns inte intresse av att hänga ut alla direkt om de bara varit på enstaka demo, men ni blir registrerade. Finns gott om uthängningar där det förekommer bilder då den uthängda har solglasögon och keps och inga aktivistjackor.

Edit: Men nej du har rätt lär inte bli några konfrontationer med rödingar, som sagt ni har dels snutskydd (NMR skulle aldrig våga röra sig på stan utan snutar) samt ni har lagt båda demosen mitt i ingenstans för att folk inte ska dyka upp och motdemonstrera...
__________________
Senast redigerad av togs 2018-04-09 kl. 11:26.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback