Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-07, 22:39
  #13
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Postar den som jag skrev i tråden om "Torra skämt":

Varför äter profeten Muhammed gärna julbord hos IKEA?

Utan tvekan den bästa hittills! Du är spot on, och det var denna typ av skämt jag var ute efter!
Citera
2018-04-08, 08:01
  #14
Medlem
Det finns faktiskt en del positiva saker med profeten och hans följare, som till exempel att de inte är kannibaler. Så oavsett hur många de blir i Sverige får vi svenskar i alla fall ha vårt bacon ifred.

En andra positiv sak är att profeten och hans följare inte är emot bisexualitet, vilket är bra i ett HBTQ-land som Sverige. Jag känner till exempel en djupt troende här i stan, tror han är imam till och med, som har både en get och ett får.

En tredje positiv sak med profeten och hans anhängare är att de alla har massor av humor. Fem gånger om dan reciterar de stycken ur världens mest spridda bok med skämt.
__________________
Senast redigerad av Naranbaatarkhan 2018-04-08 kl. 08:12.
Citera
2018-04-09, 15:37
  #15
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
Det finns faktiskt en del positiva saker med profeten och hans följare, som till exempel att de inte är kannibaler. Så oavsett hur många de blir i Sverige får vi svenskar i alla fall ha vårt bacon ifred.

En andra positiv sak är att profeten och hans följare inte är emot bisexualitet, vilket är bra i ett HBTQ-land som Sverige. Jag känner till exempel en djupt troende här i stan, tror han är imam till och med, som har både en get och ett får.

En tredje positiv sak med profeten och hans anhängare är att de alla har massor av humor. Fem gånger om dan reciterar de stycken ur världens mest spridda bok med skämt.

Haha! Dessa är bra! Och ligger väl i linje med vad jag var ute efter!
Citera
2018-04-09, 15:45
  #16
Medlem
Dofternas avatar
Aisha kallade Mohammed för pedofil. Men ärligt talat, vad vet en 9-åring om sånt?
Citera
2018-05-05, 15:20
  #17
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Aisha kallade Mohammed för pedofil. Men ärligt talat, vad vet en 9-åring om sånt?


Haha! Den var bra!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback