Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-15, 20:49
  #13
Medlem
ercys avatar
Hade tänkt hålla mig ifrån djuplodade evighetslånga monologer om mitt lags månadsform och om ytterst obskyra spelare och inte skriva något alls i denna tråd med förhoppningen att det eventuellt kunde förbättra mitt lags prestationer. Men så kom denna nyhet "Mariners 2B Robinson Cano has been suspended 80 games for violating MLB's Drug Policy". Canó åkte på ett benbrott i handen i söndags och redan då kände man att trots den goda starten (23-17) kommer detta bli vårat 17 raka år utan slutspel. Om vi nu (mot förmodan) skulle lyckas att trotsa Basebollgudarna kommer inte Canó att få delta eftersom han varit dopingsavstängd i år. Till råga på allt hade ju han ju förhållandevis goda chanser att bli invald i BBHOF, något som han nu kan fetglömma.

Kan slänga med en frågeställning också: Seattle har nu 3 spelare (Dee Gordon & Nelson Cruz) som varit dopingsavstängda. Hur känner ni inför tidigare dopingsavstängda spelares insatser i era lag?

HELVETICA!

Kuken också, nu ska jag supa mig kanon på pingst!
Citera
2018-05-17, 06:15
  #14
Medlem
gato12s avatar
Justin Verlander kom upp i 2 500 strikeouts i natt, mot Angels
Citera
2018-05-26, 00:15
  #15
Medlem
gato12s avatar
Ohtani hajpen drabbar New York i natt när Los Angeles Angels gästar Yankee Stadium
Citera
2018-06-07, 14:22
  #16
Medlem
sheldor4599s avatar
Någon här som vet om det går att se på MLB tv via Android TV i Europa?
Citera
2018-08-09, 17:30
  #17
Medlem
gato12s avatar
Hård smäll, minst sagt, för Yankees att förlora serien mot Red Sox med 0-4. Nu är det nog rätt så kört att vinna divisionen, man får istället inrikta sig på ett Wild Card.

Skadan på Judge blev för tung för laget. Å andra sidan borde deras bullpen steppat upp istället. Men med spelare som Voit skrämmer man inte slag på någon klubb
__________________
Senast redigerad av gato12 2018-08-09 kl. 17:46.
Citera
2018-08-13, 20:06
  #18
Medlem
Cubs låg under med 0-3 hemma mot Nationals, bottom of ninth inning - bases loaded, 2 out, 2 balls, 2 strikes. Då gör Cubs (David Bote) en Grand Slam och Cubs vinner med 4-3. Helt jävla makalöst!

https://www.youtube.com/watch?v=DI8uH4_pzeo
Citera
2018-08-24, 22:57
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheldor4599
Någon här som vet om det går att se på MLB tv via Android TV i Europa?

Ligger och kollar på en Android-telwfon nu, så varför skulle det inte fungera på en Android TV?
Citera
2018-09-30, 22:48
  #20
Medlem
Den här tråden är ju verkligen helt död! I dag är det sista omgången i grundserien (spelas just nu) och det står helt lika mellan Dodgers och Rockies, och helt lika mellan Cubs och Brewers i deras divisioner. Rafflande drama
Citera
2018-10-04, 02:08
  #21
Medlem
I går slog Colorado Rockies ut Chicago Cubs i Wild Cardgame 1 med 2-1 efter 4 extra innings - i dag (nu) är det dags för Wild Cardgame 2 och det är Oakland Athletics mot New York Yankees i NY!!
Citera
2018-10-30, 12:48
  #22
Medlem
gato12s avatar
Då får vi gratulera Boston Red Sox som vann World Series mot Los Angeles Dodgers med 4-1 i matcher. De senare behövde över sju timmar (nytt slutspelsrekord) för att lyckas ta en match så resultatet får väl sägas vara rättvist.
Red Sox var ju även rätt så överlägsna i grundspelet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback