Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-17, 22:34
  #13
Medlem
TuckerandDales avatar
Har du någon form av självrespekt, eller är du ett totalt mjäkig våp?

Helvete slit ut hjärtat på fanskapet och dumpa.
Citera
2018-04-17, 22:53
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Har du någon form av självrespekt, eller är du ett totalt mjäkig våp?

Helvete slit ut hjärtat på fanskapet och dumpa.

Håller med, det lär bara fortsätta.
Citera
2018-04-17, 22:54
  #15
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1alicia
Tack för era svar!! Det framgick kanske inte så tydligt, men han hade inte hackat sig in på hennes konto eller liknande utan hon hade gett lösenordet till honom.
Idag fick jag även reda på att han skrivit till massa tjejer på dejtingappar i ungefär 1 år nu, han såg inte något fel i det här heller så har äntligen dumpat honom nu ))
Gjorde han något för att dölja att han skrev till tjejer på dejtingappar eller att han använde dessa appar?
I så fall såg han visst felet i sitt handlade.
Citera
2018-04-27, 23:16
  #16
Medlem
Tycker det är en gräns för otrohet, inte da vinci koden att han förmodligen har mycket annat och ugglor i mossen, har intresset för andra eller ngn narssist form att trofé samla så är det andra ställen också,

borde också kunna avgöra på kroppsspråk hur han sitter med tlf, stressad om han lämnar den på bordet etc. eller om han har lösenord osv osv osv
Citera
2018-04-28, 02:09
  #17
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1alicia
Tack för era svar!! Det framgick kanske inte så tydligt, men han hade inte hackat sig in på hennes konto eller liknande utan hon hade gett lösenordet till honom.
Idag fick jag även reda på att han skrivit till massa tjejer på dejtingappar i ungefär 1 år nu, han såg inte något fel i det här heller så har äntligen dumpat honom nu ))

Det låter vettigt.

Otrohet är sånt som bryter mot de regler i förhållandet som ni gemensamt satt upp. I normalfallet är det underförstått att man inte chattar med tjejer i appar vars primära syfte är att dejta. Av den anledningen är mitt svar att han varit otrogen, vilket du själv nog också har insett.

När det gäller aktiviteten på Snapchat så verkar det ha varit nån sorts sexuell lek att tjejen gav ut sitt lösenord för att han, när han loggade in, skulle hitta nakenbilder där. Han anade säkert att det fanns sånt där, och när han sparade bilderna visar det ju att han sannolikt har ett sexuellt intresse av henne (om det nu inte rent hypotetiskt råkar vara så långsökt att han sparade bilderna i annat syfte, exempelvis ekonomisk utpressning e dyl, och sexuellt intresse helt saknades).
Citera
2018-04-28, 02:11
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1alicia
Hej!
​För ett tag sedan så fick jag reda på att min pojkvän har loggat in på en tjejs snap och sparat nakenbilder på henne, han har snackat väldigt mycket med den här tjejen trots att jag bett honom ett flertal gånger att inte göra det. När jag fick reda på detta blev jag självklart väldigt arg på honom men förlät honom sedan eftersom att han inte tyckte att han hade gjort något fel och jag tänkte att det kanske bara var avundsjuka som gjorde mig lite galen. Var det fel av mig att förlåta honom och borde jag se det som otrohet??


Det är väl ungefär lika farligt som att han runkar till någon annan tjej ? Tycker inte det är något att göra en biggie över. Skulle han däremot vara fysiskt otrogen eller porrchatta med henne, exempelvis att dom skickar nakenbilder till varandra och snackar sexuellt. Det skulle mer vara otrohet för mig.
Citera
2018-04-28, 03:39
  #19
Avstängd
pethoms avatar
Det är inte otrohet så länge som han inte knullat en annan tjej eller kysst henne på ett sätt som visar att han vill knulla henne. Att ha sparat nakenbilder på henne är visserligen dålig stil och kan förmodligen betyda att han skulle knulla med henne om han fick chansen. Det är dock inte otrohet bara väldigt dåligt uppförande gentemot dig som hans flickvän.
__________________
Senast redigerad av pethom 2018-04-28 kl. 03:41.
Citera
2018-05-10, 19:48
  #20
Medlem
Gör samma sak mot honom så är problemet löst
Citera
2018-05-10, 23:14
  #21
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1alicia
Tack för era svar!! Det framgick kanske inte så tydligt, men han hade inte hackat sig in på hennes konto eller liknande utan hon hade gett lösenordet till honom.
Idag fick jag även reda på att han skrivit till massa tjejer på dejtingappar i ungefär 1 år nu, han såg inte något fel i det här heller så har äntligen dumpat honom nu ))

Bra! Orka ha en kontrollerande svartsjuk partner som du är.
Citera
2018-05-11, 02:45
  #22
Medlem
smeden80s avatar
Det är en sak att onanera till porrfilmer. Tycker jag är helt OK vare sig man är tjej eller kille, då det är människor man aldrig kommer att träffa IRL plus att det faktiskt kan krydda till sänglivet ytterligare genom att man kanske provar saker man inte skulle provat innan. Helt OK med porr, både själv men gärna tillsammans. Bara rena fantasier mao.

Att försöka (och dessutom lyckas) få tag på nakenbilder på någon man känner låter lite konstigt.

Vem vet, det kanske rentav är så att tjejen i fråga går igång på att han runkar till hennes bilder och fantiserar om just henne medans ni har sex? Jävligt snedpippat!

Konfrontera och om ingen bättring sker = dumpa!
Citera
2018-05-11, 09:06
  #23
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Vänta lite.
Du förlät honom för att HAN inte tyckte att HAN gjorde något fel?
Borde man inte förlåta först när någon visar ånger vilket även innebär att den inte gör om det?

Asså. Du måste vara full av vaccum i hela huvudet.
Först loggar han in på en annans konto vilket i sig är ett lagbrott enl datalagen. Väl där så stjäl han privata bilder. Sedan sparar han ner nakenbilder på andra tjejer o sist så förlåter du honom.
Sök hjälp.

Detta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback