Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-11, 18:24
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Westerholm skriver igen en krönika som är läsvärd i sin helhet.
Citat:
Ursprungligen postat av Westerholm
Om detta var avsikten, kan jag dock meddela att det misslyckades å det grövsta.

Jag hoppas han har rätt att inte allt för många svalt flosklerna men jag är inte lika säker. Många är de svenskar som blir saliga av samlingar och jippon som detta. Några kändisar är på tv och sprider goda ord, Ernman ler och ser blid ut. Enfaldiga människor sväljer detta direkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Obi-Wan Kenobi
The Force can have a strong influence on the weak-minded.
Citera
2018-04-11, 21:55
  #146
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybermorph
Jag hoppas han har rätt att inte allt för många svalt flosklerna men jag är inte lika säker. Många är de svenskar som blir saliga av samlingar och jippon som detta. Några kändisar är på tv och sprider goda ord, Ernman ler och ser blid ut. Enfaldiga människor sväljer detta direkt.
Märkligt att Ernman har blivit aktiv igen. Jag fick henne trots allt henne avskedad i Österrike.
Jag trodde hon bara sysslade med klimathysteri nuförtiden.
Citera
2018-04-13, 11:16
  #147
Medlem
Redoxreaktions avatar
Det är så jävla skamligt att de som indirekt bär skulden för detta får lov att stå där och hyckla. Idioten Löfven och islamkramaren Jackelén är i princip lika skyldiga som gärningsmannen själv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback