Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-18, 16:25
  #241
Medlem
Dorniers avatar
Profitörer för Sverige.
Citera
2020-03-18, 16:45
  #242
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Profitörer för Sverige.
Ja, det är ett bra namn på dem. Nu gnäller jag ganska mycket på Nordiska motståndsrörelsen, men det finns inte en chans i världen att någon högt uppsatt person i deras organisation skulle göra någonting sådant här.

Mycket bra inlägg av Jimmy Thunlind i kommentarsfältet till artikeln som jag länkade till!
Citera
2020-03-18, 17:07
  #243
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Profitörer för Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, det är ett bra namn på dem. Nu gnäller jag ganska mycket på Nordiska motståndsrörelsen, men det finns inte en chans i världen att någon högt uppsatt person i deras organisation skulle göra någonting sådant här.

Mycket bra inlägg av Jimmy Thunlind i kommentarsfältet till artikeln som jag länkade till!

Mycket möjligt att er kritik är riktig. Men hur kan ni vara så säkra?

Inköpspriset för de här maskerna är tiofaldigt högre än normalt. Är det helt omöjligt att han erbjuder en tjänst som inte i första hand syftar till att profitera på panikslagna svenskar?

I beaktande av hur högt inköpspriset är, samt eventuellt höga fraktkostnader/mask med tanke på att verksamheten troligtvis är småskalig, det lär ju handla om ett ganska litet parti masker- kan man inte då tänka sig att han bara tar det pris som krävs för att få runt?

Eller är det helt uteslutet?
Citera
2020-03-18, 17:21
  #244
Medlem
Dorniers avatar
Svarta börs-hajen William Hahne sålde väl inte överlevnads-kit innan corona?

Nej han har köpt upp ett gäng masker för att göra sig en hacka just i samband med detta såklart.

Även namnet på sajten säger väl allt skyddsmask.com.
Citera
2020-03-18, 22:29
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Svarta börs-hajen William Hahne sålde väl inte överlevnads-kit innan corona?

Nej han har köpt upp ett gäng masker för att göra sig en hacka just i samband med detta såklart.

Även namnet på sajten säger väl allt skyddsmask.com.

Måste man köpa masker av William Hahne?
Om man är en god nationalkommunist kan man väl själv köpa in masker från Kina och ge bort gratis!
Citera
2020-03-19, 09:16
  #246
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Profitörer för Sverige.
Judaiserad oneliner.

NMR:s internetkrigare vädrar morgonluft när de äntligen får ett tillfälle att ta fram den lilla dolken. För vi vet ju alla att hela AfS bär ansvaret för skyddsmaskgate, de giriga små wannabejudarna.
__________________
Senast redigerad av skillnad 2020-03-19 kl. 09:32.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback