Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-09, 04:18
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Så är det nog. (Jag blev rätt förvånad att det bara var vrålsnygga brudar som dök upp vid "albanian girls").. Sedan råkade jag skriva "etisk rensning", menade "etnisk rensning".

Det är lätt hänt att slinta med fingrarna på tangenterna

Haha, albanska kvinnor brukar ha ett oerhört vackert yttre men är lite kulturellt speciella. Jag utgår från att du är en svensk herre, och tror bestämt att det hade varit en aning.... extremt för dig

F ö var det (i min mening) den enda folkgruppen som inte ”platsade” i fd. jugoslavien om jag får hävda mig lite fräckt.

Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Ts är antingen efterbliven eller väldigt bra på att trolla. Hens blogg är... obeskrivlig.

Ja, han har en väldigt pompös bild av hur det utspelade sig - dock vill jag ge honom en eloge för den passionerade jesus-parallellen. Där flinade jag faktiskt brett t o m
Citera
2018-04-09, 07:35
  #14
Medlem
GillJungs avatar
Konflikterna på Balkan löses genom att man sparkar ut de som startade konflikterna från början - NATO samt immigranterna. Förresten, någon som ser likheten? Vart har NATO ännu stort inflytande idag samt vart finns mycket immigranter (muslimer)? Jo, centraleuropa. Spelplanen för framtida konflikter är redan skapad.
Citera
2018-04-09, 09:00
  #15
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillJung
Konflikterna på Balkan löses genom att man sparkar ut de som startade konflikterna från början - NATO samt immigranterna. Förresten, någon som ser likheten? Vart har NATO ännu stort inflytande idag samt vart finns mycket immigranter (muslimer)? Jo, centraleuropa. Spelplanen för framtida konflikter är redan skapad.

Konflikten på Balkan började i vår tid när Tito dog, och ingen riktigt kunde ta över rodret för Jugoslavien. (Balkan har å andra sidan haft konflikter i hundratals år).
Citera
2018-04-09, 09:24
  #16
Medlem
Pletheneiss avatar
Jag har alltid varit emot Kosovo som stat. Kosovo tillhör serberna.

Albaner som bor i Kosovo bör tvångsdeporteras till Albanien där de hör hemma. Samma sak gäller de stökiga albaner som skapar kaos i Makedonien och Grekland (speciellt förstnämnda landet).

Tyvärr är serberna odugliga och ger bort delar av sitt land titt som tätt, innan Kosovo var det Montenegro. Förstår inte hur ni kan dela upp ert land så bekymmerslöst?
__________________
Senast redigerad av Pletheneis 2018-04-09 kl. 09:27.
Citera
2018-05-27, 11:46
  #17
Medlem
Albaner är en blandning av turkar och zigenare och som inte ens hör hemma i europa, albanien är ett shithole.
Citera
2018-05-27, 12:26
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Kosovo är serbernas urhem, det har varit serbiskt i årtusenden, och marken är märkt med blodet från Serbiska martyrer som slogs vid slaget om Kosovo, där Serber likt Jesus dog på korset för att rädda världen.

Vi har efter århundranden av det muslimska förtrycket sett hur etnisk rensning och systematiskt förföljelse har skett för alla som inte tog sig an den muslimska läran.

Vi har ju ett område i centrala serbien som heter Bosinen som idagsläget är uppdelat mellan republika srpska och federacija. Många bosniaker och Kroater är positiva till Albaner, och eftersom Albanerna i Kosovo ockuperar mark som inte är deras föreslår jag att vi flyttar alla kosovoalbaner till kroatien och federationen.


Kroatien var snabba på att svika sina serbiska bröder och börja erkänna fantasistater, bosnien vill göra det med men tyvärr hindrades ni från serbiskt sans och vett.

Det jag kan tänka mig är att varje får ett utvandringsbidrag på 1000 euro för att bosätta sig i federationen/Kroatien, detta ska vara obligatoriskt och kosovoalbaner som inte bor där får återvända till federationen/kroatien och inte kosovo.


Efter den etniska rensningen i kraijna och federationen finns det gott om utrymme för albanerna att bosätta sig och skapa nya live i gmeenskap med sina vänner kroater och bosniaker, ni får då folk att bosätta sig i er "glesbygd" vi serber får tillbaka vårt kosovo och kan skapa ett område med välfärd, välstånd och religiös tolerans.


Så vad tror ni om detta? kroatien och bosnien får nya invånare, en starkare ekonomi, och ni kan befolka alla områden om ni har rensat från oskyldiga serber. Vi får tillbaka Kosovo utan konflikt för en extremt generös, men acceptabel ersättning?

"Oskyldiga serber" haha

Konflikten i Kosovo är löst för länge sedan. Så som ni håller på och slickar ryssar för bak kommer snart Oluja nr 2 i Bosnien och ni kommer att bli utraderade från landet där ni en gång i tiden blev tvångsförflyttade som turkarnas slaver och horor i kriget mot Venedig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback