Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-06-13, 01:46
  #37
Medlem
träna smart och ät strikt fem dagar i veckan, festa två... = fullt möjligt.
Citera
2018-07-21, 15:05
  #38
Medlem
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imright
Skulle väl klassa migsjälv som den typ av person du beskriver. Även om jag har ~3-4% mer bf och ett par kilo mindre muskelmassa än Jeff. Tränat 4-6 ggr/vecka kontinuerligt i 7 år. Kosten är extremt annorlunda mot mina vänner och personer i allmänt. För att hålla synliga magrutor och samtidigt bibehålla/öka muskelmassan när jag är ute 1-3ggr/vecka och dricker väl i snitt 40cl starksprit alt 10 0.5l öl som standard på 1 utekväll behöver jag vara enormt strikt resterande dagar. Nattkäk så som kebbab etc måste jag hålla mig ifrån, slinker det ner ändå kompenserar jag med 2st ~1h cardio-pass dagarna efter. Kalorierna ligger runt 2500 och proteinet runt 180g på mina 73kg. Som du förstår är det inga energitäta livsmedel som ryms i min budget. Värt det? Mja, börjar tröttna.

I see!

Ja, jag är helt öppen för att jag har fel alltså, det vore inte första gången. Jag bara fann det otroligt att man skulle klara av det.

Men, som du skriver, så är det väldigt mycket kompensation och strikt diet, träning o.s.v. de dagar det inte är partaj.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback