Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-12-14, 09:54
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grabbh
Tja, har ett litet dilemma här och undrar ifall det finns någon som känner igen sej.

Har alltid haft kuk komplex, ( bland en massa andra komplex ) och tyckt jag är alldeles för liten, vid slakt tillstånd är min lilla krigare alldeles för liten ( i mitt tycke, och om man jämfört med andra män i duschen etc ) ca 5-8 cm kanske. Skulle aldrig ens komma på tanken att dra av kallingarna framför en ny brud helt slak, och den nervositeten i sig gör ju att jag knappt får upp den ibland så att det liksom blir moment 22.

Har problem att vistas i duschrum osv pga detta. Är det nån som har samma "problem"? Och framför allt, är jag nyfiken på vad skulle eran reaktion vara om någon ( tänk krogtoan, eller tom om ni följer nån ny tjej hem etc ) sa att ni har liten kuk?

Vid erektion är jag ca 15 cm, nån cm ta lr nån cm ge om jag är extra hård och omkretsen ca 14cmvilken jag är relativt okej med, men slakt typ 5cm tom skin..

Tror mitt komplex började i högstadiet då vissa påriktigt jämförde kukstorlekar och jag förlorade fan jämt, vill minnas att jag ibland kunde smyga in på toan och pilla lite så den fick växa till sej.

Har ungefär likadant.

Brukar inte bry mig om det då den blir ordentligt stor när den väl ska användas. Om nån tjej skulle tycka den var liten är det för att den är slak vilket då innebär att hon uppenbarligen är oduglig att få mig kåt. Så då spelar storleken på kuken ingen roll.

JAG vet att den blir stor nog när det behövs, det räcker för mig.
Citera
2018-12-14, 15:18
  #38
Avstängd
Pinkivs avatar
För oss killar är ju storleken på penis ganska viktig. Det handlar om manlighet. Och för att lura er tjejer att det finns små penisar som i vissa fall till kan erigera till enorma proportioner.

Det är för myt för mäns bästa eftersom vi i nån mån tar lite illa upp om tjejer ifrågasätter vår manlighet.

Nåväl. Jag har bara bra erfarenheter av tjejer ock kvinnor här. Givetvis är det så!

Jag kanske var lite illa men ... men det var inte så illa ment!
__________________
Senast redigerad av Pinkiv 2018-12-14 kl. 15:38.
Citera
2018-12-15, 17:22
  #39
Medlem
starsucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkiv
Vill du berätta vad du menar med en penis som växer procentuellt mer från slak till erigerad?

Jag kommer totalt att sabba din teori, men det vore roligt att höra vad du har att säga om den här enormt känsliga frågan?

Jag menar såhär, att om min slaka kuk är 5 cm lång och 16 cm lång erigerad så betyder det inte att nån vars slaka penis är 10 cm lång blir 30 cm lång erigerad. Säg att den då blir 19-20 cm. Men Då har ju min penis ökat mer i procent från icke-erigerad till erigerad. Det är väl detta som har smeknamnet "teleskopkuk"

Eftersom du verkar mena att det är något fel eller en myt något av det jag säger får du gärna upplysa mig om vad.
Citera
2018-12-16, 02:56
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Det är bonepressed som gäller när man mäter kuken.

Bra längd. Grattis
Tack tack ^^
Skulle gärna ha nån cm till vad gäller omkrets dock 😛
Citera
2018-12-16, 03:01
  #41
Medlem
Det finns inte en man över 18 cm( omkrets ) på hela internet bland 3 miljarder män. Och få är över 23 cm på längden. Det finns i alla fall inga existerande bilder.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback