Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-06, 11:43
  #1
Medlem
Läste den här artikeln nyss och tycker den är intressant. Har inte vågat mig på fisting ännu. Är det sant som det står att om man testar det en gång så kan man inte sluta?

Citat:
Jag började onanera som vanligt med en eller två fingrar, men just den dagen – jag vet inte varför – använde jag alla fingrar tills jag till slut fick den bästa orgasmen i hela mitt liv. Sedan dess har jag bara fortsatt jaga den känslan.
Citera
2018-04-06, 12:35
  #2
Medlem
Som-Gjutens avatar
Drog som i en illegal substans... njaeee inte direkt.
Men om någon fistar sig själv och tycker om det så är det ju för fan samma rus som om du hade fått av vad fan som helst som gör dig lycklig en go i kroppen.

Vissa fistar sig själva, andra skjuter heroin medans jag sitter här och njuter av den bästa drogen ( enligt mig) fräsig musik!
Citera
2018-04-06, 12:49
  #3
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTocqueville
Läste den här artikeln nyss och tycker den är intressant. Har inte vågat mig på fisting ännu. Är det sant som det står att om man testar det en gång så kan man inte sluta?
Du kan liksom inte läsa en krönika och oavkortat tro att detta nog garanterat gäller alla, eller ens de flesta individer. Ditt citat skulle lika gärna kunna gälla alkohol. Det finns massor av alkoholister som direkt kännt att de blivit fullkomligen besatta av alkohol efter sin första klunk någonsin. Som att de plötsligt hittat sin mening med livet. Det är däremot inte särskilt vanligt, de allra flesta människor kan ta en öl utan att bli alkoholister. Och de allra flesta kan helt garanterat fista sig utan att vara oförmögna att sluta.
Citera
2018-04-06, 20:28
  #4
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTocqueville
Läste den här artikeln nyss och tycker den är intressant. Har inte vågat mig på fisting ännu. Är det sant som det står att om man testar det en gång så kan man inte sluta?

Inom både sex och annat flyttar man väl fram gränserna för saker man ännu inte provat. Och något som man redan provat, har man oftast inget emot att göra igen (eftersom det eventuella motståndet alltid är störst första gången). Ofta vet man vad man skulle gilla, vilket gör att det man vågar prova oftast är något man kommer gilla och vill fortsätta med.

Men att man "inte kan sluta" skrevs väl mest som en klyscha snarare än nåt som var menat bokstavligen. Klart att man kan sluta om man verkligen vill, det gäller ju nästan allt (utom möjligtvis viss tung narkotika), men varför skulle man vilja det, om man nu tyckte om det? Sålänge man inte gör det på ett farligt sätt så.
Citera
2018-04-07, 19:34
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTocqueville
Läste den här artikeln nyss och tycker den är intressant. Har inte vågat mig på fisting ännu. Är det sant som det står att om man testar det en gång så kan man inte sluta?

Fisting är bra, med rätt person. Jag älskar att göra det!

Men skulle väl säga att det är minst sagt överdrivet att om man testar en gång så kan man inte sluta.
Citera
2018-11-12, 04:56
  #6
Avstängd
Fistfullofmetals avatar
Fisting är lite som heroin har man blivit hookad på det så är det väldigt svårt att sluta, fisting är verkligen livet.
Citera
2018-11-12, 05:54
  #7
Avstängd
DRD4s avatar
Ja den dagen jag tog klivet till att fista mig själv kommer jag aldrig att glömma, det var den 9e Maj 1997 och jag firar den varje år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback