Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-13, 17:28
  #745
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Jo dom är illegala om dom inte har rätt att vara här, sen har jag inte påstått att folk som flyr är kriminella. Men om dom vistas här utan tillåtelse så är dom illegala. Så om en afghan säger till dig att du måste suga deras kuk så kommer dom få stanna för det har migrationsverket sagt skulle du göra det? Du säger ju själv att du tror dom så då skulle du nog inte tveka och ta en kuk i munnen
Du är ju inte som du ska i huvet Avslutar diskussionen med dig och du borde byta nic din idiot.
Citera
2018-04-13, 17:29
  #746
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Du är ju inte som du ska i huvet Avslutar diskussionen med dig och du borde byta nic din idiot.

Vi säger så ditt ufo
Citera
2018-04-14, 09:30
  #747
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Vi måste inse att dessa unga som begått något riskerar sina liv i Afghanistan. Gör två fel ett rätt? Vad har dom varit med om? Vilka trauman har dom upplevt?

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.


Fast nån gräns måste man sätta... Det går inte mjäka sig fram politiskt, då får man ett likgiltigt folk och det är ju livsfarligt.
Citera
2018-04-14, 11:53
  #748
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Nu har dom rymt från Flen.
https://www.expressen.se/nyheter/att...rationsverket/

Citat*
Under natten mot lördag rymde åtta personer från Migrationsverkets förvar i Flen. Sex personer hittades kort därpå, men vid lunchtid under lördagen saknades fortfarande de övriga två.
Personerna rymde från förvaret genom att ta sig ut genom ett fönster i en datorsal.
Detta är den andra rymningen från ett av Migrationsverkets förvar på kort tid, enligt Göteborgs-Posten.

Förmodligen bara början av vad som kommer, var beredda på kaos och svindyra lösningar.
Citera
2018-04-14, 18:11
  #749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
Tvärtom?
Hur går det till, föds de igen?
Dom blir omhändertagna på ett bra sätt.
Citera
2018-04-14, 18:13
  #750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
Tvärtom?
Hur går det till, föds de igen?
Dom blir omhändertagna på ett bra sätt, av släktingar på bästa möjliga sätt efter deras kulturs resurser och seder.
Citera
2018-04-16, 22:20
  #751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Dom blir omhändertagna på ett bra sätt, av släktingar på bästa möjliga sätt efter deras kulturs resurser och seder.

Min vän, du har fel.

Se hur dom behandlas i Sverige.

https://m.facebook.com/story.php?sto...00024527442874

Se hur kallt det är för våra ensamkommande barn/unga.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Citera
2018-04-17, 09:58
  #752
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, du har fel.

Se hur dom behandlas i Sverige.

https://m.facebook.com/story.php?sto...00024527442874

Se hur kallt det är för våra ensamkommande barn/unga.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Varför inte åka tillbaka till Iran, Afghanistan eller Irak vars de små liven nu kommer ifrån om Sverige är så kallt. Har ni köpt ensamkommande? Är det slavar till er?
Citera
2018-04-18, 18:51
  #753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, du har fel.

Se hur dom behandlas i Sverige.

https://m.facebook.com/story.php?sto...00024527442874

Se hur kallt det är för våra ensamkommande barn/unga.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Facebook Fake News utan relevant innehåll , Migrationsverket har inte kunnat konstatera ett enda dödsfall pga av hemskickning , Så enkelt är det ingen annan heller har kunnat bekräfta det !

- Är det Svenska skattebetalares sak att hålla dem med Vinterkostym räcker med att dom håller sig inne på förvaret på Svenskarnas bekostnad ?


#domskallut
__________________
Senast redigerad av Bajsolle2 2018-04-18 kl. 18:55.
Citera
2018-04-18, 21:06
  #754
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Facebook Fake News utan relevant innehåll , Migrationsverket har inte kunnat konstatera ett enda dödsfall pga av hemskickning , Så enkelt är det ingen annan heller har kunnat bekräfta det !

- Är det Svenska skattebetalares sak att hålla dem med Vinterkostym räcker med att dom håller sig inne på förvaret på Svenskarnas bekostnad ?


#domskallut

Nej, dom ska inte ut. Gränsen skall stängas och ingen får lämna! Sedan ska dom få smaka piskan över ryggen och batongen rakt i käften tills dom inte orkar bära mer. Efter det är det bult- pistolen i bakhuvudet och ner i diket.

Tiden för bög svensken är fan över! Om jag inte får se en radikal förändring inom nästa val period så ska jag slänga ut liken under några vargavintrar.

Och det är ingen idé att PK-FITTORNA = kollaboratörerna, sedan försöker krypa tillbaka till korset! Dom jävlarna har sått vad dom skall få skörda.

Vet ni hur många utav mina bilar dom jävla blatte svinen har bränt upp? Fyra stycken och jag som en dum jävel har suckat och gått till jobbet nästa dag. Men nu har jag fått nog av att bli kallad svenne - bög etc, som snarare är skällsord vilket jag egentligen inte begagnar mig utav, men en nigger eller blatte skall fan bli kallad där efter.

Den som fortfarande inte fattat vad fan det är som sker kan sedan ställa sig i ledet för att bli arkebuserad.
__________________
Senast redigerad av StupidMonkey 2018-04-18 kl. 21:49.
Citera
2018-04-18, 21:09
  #755
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Tråden startades 2018-04-05, dom borde väl ha svultit ihjäl vid det här laget kan man tycka.
Citera
2018-04-19, 05:13
  #756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
http://www.gp.se/nyheter/sverige/hun...rvar-1.5522887

En grupp afghanska medborgare har inlett en hungerstrejk på Migrationsverkets förvar i Kållered, uppger den ideella insamlingsorganisationen Hopp till Kabul i ett pressmeddelande.
Vad vet vi om dessa män?
Kanske har dom våldtagit kvinnor i hemlandet.
Eller så tvingas en flicka från Afghanistan att gifta sig med en afgansk man som fått uppehållstillstånd i Sverige.
Svenska flickor som kämpar för att dom ska få stanna är väldigt naiva!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback