Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-05, 14:51
  #1
Medlem
000333kkks avatar
https://en.wikipedia.org/wiki/Alimadol

"Alimadol[1] (INN; A-4020) is an opioid analgesic related to methadone which was never marketed.[2]"

Fick tips om en inrikesshop om detta, fått hem men inte vågat prova än. Någon mer som sitter på info?
Citera
2018-04-05, 20:31
  #2
Medlem
Åh den vore jäkligt spännande att prova👌
Hoppas på åen ny bra opioid, väntat på en ny vass opi länge nu.
Ända sen rc fentan försvann.

Ska försöka lista ut vilken det är, jag kan va test-gubbe😀👌

Mvh
Stab
Citera
2018-04-05, 21:37
  #3
Medlem
Diacetylmorfins avatar
Instämmer, på tiden att det kommer någonting bra nu igen!

Verkar väldigt begränsat med info på nätet. men jag testar gärna om jag får chansen.
Citera
2018-04-05, 22:05
  #4
Medlem
Zot^s avatar
Hittar fan ingen info alls. Inte på google, pubmed eller drugbank.ca. Ovanligt. En metadonliknande rc opiat vore ju guld jämfört med all skitfentanyl som cirkulerat. Metadon > Fentanyl alla dagar i veckan enligt mig, både för att bli hög och lindra abstinens.

Om någon är lite mindre trött och bättre på att söka så feel free att lägga upp vilken information som helst som är bättre än wikipedias.



Proceed at your own risk antar jag...
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2018-04-05 kl. 22:08.
Citera
2018-04-05, 22:45
  #5
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Skulle du vilja dela med dig av sidan som innehar denna?
Citera
2018-04-05, 22:59
  #6
Medlem
000333kkks avatar
https://chemicalbrothers.se/sv/
Citera
2018-04-06, 07:59
  #7
Medlem
Detta ser helt klart intressant ut. Frågan är vad den har för halveringstid och vad man ska starta på för dos.

Går på sub nu, men vill mkt hellre käka en låg dos metadon än sub.

Och sen har vi frågan om hur pass farlig den är att blanda med benso t.ex. Om den liknar metadon så kan det ju vara livsfarligt. Så ta det lugnt med andra substanser samtidigt, ni som tänk testa.

Om 10mg av denna motsvarar 10-20mg metadon, så blir det jävligt billigt. Iaf för min del, då jag är nöjd med 10-20mg metadon om dagen.

mvh
EUO
Citera
2018-04-06, 15:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 000333kkk
https://en.wikipedia.org/wiki/Alimadol

"Alimadol[1] (INN; A-4020) is an opioid analgesic related to methadone which was never marketed.[2]"

Fick tips om en inrikesshop om detta, fått hem men inte vågat prova än. Någon mer som sitter på info?

Kan du lägga upp en bild på det?
Citera
2018-04-06, 18:10
  #9
Medlem
Zot^s avatar
Det svåra är väl att veta om det ens är alimadol när det är en ny säljare. Finns många ggr då kineserna påstått att det är en viss opiat-analog för att sedan skicka en klassad fentanyl analog istället. Proceed with caution säger jag bara, jag skulle inte beställt hem detta till mitt hus förrän vi faktiskt vet att det är alimadol och inte något annat. En ny chemclub historia vore ju inte så roligt för dem som beställt.

Hur som helst ifall det är alimadol så är denna verkligen intressant men jag hittar fan ingen info om det på internet.

Om ni tänker prova så börja med 1mg eller mindre. Hoppas på det bästa då denna känns som det enda intressanta på länge inom RC-opiat fronten.

Keep us updated.
Citera
2018-04-06, 18:46
  #10
Avstängd
nils.flygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Det svåra är väl att veta om det ens är alimadol när det är en ny säljare. Finns många ggr då kineserna påstått att det är en viss opiat-analog för att sedan skicka en klassad fentanyl analog istället. Proceed with caution säger jag bara, jag skulle inte beställt hem detta till mitt hus förrän vi faktiskt vet att det är alimadol och inte något annat. En ny chemclub historia vore ju inte så roligt för dem som beställt.

Hur som helst ifall det är alimadol så är denna verkligen intressant men jag hittar fan ingen info om det på internet.

Om ni tänker prova så börja med 1mg eller mindre. Hoppas på det bästa då denna känns som det enda intressanta på länge inom RC-opiat fronten.

Keep us updated.

Intressant är det hur som helst oavsett scam-radar. Svenskar har ju tidigare varit först med att hitta synteser av obskyra rc-benso att koka ihop för intresserade labb. Vore kul om det upprepar sig på opioid-fronten.
Citera
2018-04-07, 04:36
  #11
Medlem
zero414s avatar
En Metadon liknandd RC, låter väldifgt intressant. Mailat dom om ett mindre sample på deras produkter så hoppas dom skickar iväg det så jag har den nästsa vecka, så kommer det återkommer jag med recension på denna. Samt ifall shoppen verkar grön eller ej
Citera
2018-04-07, 12:34
  #12
Medlem
000333kkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Kan du lägga upp en bild på det?


Här är en bild:

https://imgur.com/sTxQ9tN
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback