Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-04-06, 00:29
  #37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneeTop
Nu framstår jag säkert som jävligt okunnig och det är precis vad jag är, flashbackare men knarkar inte men kan man inte hälla i tobaken i en pepparkvarn och mala ner det på det sättet?
Utan att gå in på detaljer så nej, det fungerar inte. Det är ett handarbete.
Citera
2018-04-06, 00:44
  #38
Avstängd
KneeTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Utan att gå in på detaljer så nej, det fungerar inte. Det är ett handarbete.

Jag får lära mig när jag blir pensionär, då ska det knarkas!
Citera
2019-12-09, 18:06
  #39
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Jag har själv två paket i mitt ägo . Just ingen rökare heller .

Men det fyller väl sin funktion om man är röksugen antar jag .
Citera
2019-12-13, 23:01
  #40
Medlem
BeardzBeardeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Har en kompis som bara feströker när han är full. Han röker oftast Lidls cigg. Han säger att de smakar som Marlboro fast kostar typ 10-15 spänn mindre. Han är inte snål, han har det bara lite tufft ekonomiskt.
Om man bara feströker och väljer att köpa äckliga cigg för att endast spara 10 kr så har man det extremt tufft ekonomiskt.
Citera
2019-12-13, 23:45
  #41
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeardzBearded
Om man bara feströker och väljer att köpa äckliga cigg för att endast spara 10 kr så har man det extremt tufft ekonomiskt.

Ja, han har rätt nyligen köpt radhus, så det stämmer. Själv har jag i princip aldrig rökt (annat än cigarr) så jag ska väl inte uttala mig hur de smakar. Han säger att de är ok, ungefär som Marlboro.
(Han dricker Lidels kola också. Kola ska tydligen stavas med k, för skriver man cola blir det felmarkerat)..
Citera
2019-12-19, 17:10
  #42
Medlem
Får ju 2 eller 5 cigg extra, det kanske är grejjen. de räcker längre
Citera
2019-12-19, 18:09
  #43
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastkajje
Får ju 2 eller 5 cigg extra, det kanske är grejjen. de räcker längre
Fast det är mindre tobak i dom, så antalet minuter rökning per paket är som bäst samma.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback