Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-04, 23:39
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
handlingar görs ju automatiskt när du fokuserar på personen, menar ni att ni inte äns tittar på personen ni vill nått? att få ögonkontakt är väll på sätt och viss en handling, man ser på mäniskan ifall den bjuder in. dessa handlingar och tolkningar är något vi gör utan att tänka på det, hela tiden, varje dag.

ett ögon möte säger mer än 1000 ord.
Jag menar att endast min närvaro är tillräcklig, utan minsta lilla kroppsspråk...
Citera
2018-04-05, 00:08
  #14
Medlem
Mandateofheavens avatar
https://www.youtube.com/watch?v=1y6Dr0O9y3I

Du e en trollkarl
Citera
2018-04-05, 00:23
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VintageGermany
Jag menar att endast min närvaro är tillräcklig, utan minsta lilla kroppsspråk...
men ögon kontakt är ett kroppsspråk, och jag tror dig inte om du säger du inte äns tar ögon kontakt.
Citera
2018-04-05, 08:43
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
ögon kontakt säger ja eller nej. jag kan tyvär inte förklara saken bettre men ögon talar högt iaf.

och ja jag förstår att du inte menade sån handling, du kan inte fråga vill du äta pizza, men du kan se om det är värt att fråga om hon vill.

Nej, precis. Visst ögon talar man kan någon säga vad? Allt man känner är en spänning, någon sorts kontakt med den andra som man verkligen inte menar att göra. Fast det är ändå inte riktigt vad TS menar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback