Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-04-09, 16:53
  #85
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Är det inte den värdelöse Dan Eliasson som styr den myndigheten?
Exakt-mannen som "aldrig sökt jobb-bara blivit tillsagd åta sig uppdrag" hela livet. Också samme man som efter terrorattacken på Drottninggatan sa att det också var synd om terroristen.
Citera
2018-04-10, 16:56
  #86
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Det är klart att du inte har något emot denna typ av Sanningsministerium. Du är en s.k. nyttig idiot.


Det enda som är självklart är att man aldrig blir bemött med motargument här på flashback. Bara en massa förolämpningar. Igår blev jag kallad för vänstertroll btw.
Så tack ska du ha.
Citera
2018-04-10, 20:50
  #87
Medlem
Fezziks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.James
Bättre att upplysa gemene man om hur trolleriet funkar (?)

Nog är det så.

Så efter att jag har lugnat ner mig efter den första chocken av att ha läst att MSB ska börja radera trollkonton, något som senare visade sig vara en tidningsanka. Så kanske det kan vara på sin plats att närmare belysa vad MSB anser vara ryska påverkansoperationer och hur dom är tänkta att påverka det kommande svenska valet. Som en liten bonus så kan man jävlas lite med Dan Eliasson som troligen hade velat skylla den kommande valförlusten på Putins hejdukar.
Citera
2018-04-11, 04:53
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Är det inte den värdelöse Dan Eliasson som styr den myndigheten?
Han är nog mer typiskt korrupt sosse, än helt inkompetent.
Jag får intrycket att regeringen använder Eliasson som en politisk kommisarie i syfte att politisera och korrumpera den ena myndigheten efter den andra. Tankarna går osökt till "krigs-IB".
Citera
2018-04-14, 05:54
  #89
Medlem
Rick.Jamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fezzik
Nog är det så.

Så efter att jag har lugnat ner mig efter den första chocken av att ha läst att MSB ska börja radera trollkonton, något som senare visade sig vara en tidningsanka. Så kanske det kan vara på sin plats att närmare belysa vad MSB anser vara ryska påverkansoperationer och hur dom är tänkta att påverka det kommande svenska valet. Som en liten bonus så kan man jävlas lite med Dan Eliasson som troligen hade velat skylla den kommande valförlusten på Putins hejdukar.

Exakt. Du är spot on. Gemene man förstår nada. Mår egentligen genuint illa. Men sen påminner jag mig själv om att det är 0.001 av befolkning som egentligen gör skillnad. Sen börjar jag ifrågasätta allt och alla. Men ärligt talat, har alltid haft problem med auktorieter, så är övertygad om att att det finns ett X antal tjänstemän som har noll koll på läget - varpå jag inser flashback's syfte!

Helvete, vad ska man göra ifall man känner sig speciellt begåvad.. Sorry - för mycket weed o alkohol här.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback