Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-10, 10:15
  #1357
Medlem
löktårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Inte för att jag vill störa i er intellektuella diskussion, men tror ni att Lill-Babs hade valt er om hon ville ha k*k?

Inte en chans. Hon kunde ju välja vem som helst! Vad skulle hon med min förtorkade mini att göra? Med det utbudet var det nog endast rejäla doningar som dög.
__________________
Senast redigerad av löktårta 2023-09-10 kl. 10:17.
Citera
2023-09-10, 10:47
  #1358
Medlem
löktårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Menar inget illa med detta, men ryktet går att Lill-Babs var en s.k. mansslukerska. Eller nymfoman om ni så vill. Hon gillade att knulla helt enkelt och avverkade karlar på löpande band.

Hur pass väl stämmer detta tror ni?

Jag tror det stämmer mycket bra. So what? Det var hennes livsval, och hon avverkade kukar med bravur! Yass queen som gen Z säger.

Jag är gen X och Lill-Babs var med mig från koltåldern. Alltid på teven! Visst är det pirrigt att erotisera damen, men jag tycker mest det är humor som ligger latent här. Kukslukerskan de luxe.
Citera
2023-10-21, 00:42
  #1359
Medlem
SnurreSnorremans avatar
Nu när Lill-Babs fått sällskap av både Lasse Lönndahl och Lasse Berghagen där uppe så är väl frågan: vem av dessa hingstar vinner hennes hjärta nu när de möts igen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback