Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-03, 08:28
  #1
Medlem
Förra året, 2017-06 gick min och min kollegas chef bort i cancer. Min kollega och våran chef har känt varandra i 17 år lite drygt och efter att han dog så startade jag och kollegan upp en egen firma inom samma bransch. Vi hittade lokal och allt är fridfullt, tills nyligen.

I helgen så ringde kollegans telefon, 00.32 den 31 mars. Det stod pappa på skärmen, hans telefon är relativt ny och han har aldrig haft någon kontakt som heter pappa i den. Han tittar på telefonnumret och ser att det är hans egna? Hur fan går det ihop? Samma natt så kände min sambo att sängen gungade / att någon gungade henne? Jag låg och sov bredvid henne och snarkade som en gris så om mina snarkningar är så starka att dom kan flytta en människa då var det jag.

Har någon här någon aning om vad vi ska göra eller om någon vet vem vi ska kontakta?

Mvh
Citera
2018-04-03, 11:32
  #2
Medlem
miikoss avatar
Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum --> Paranormala fenomen, ockultism och ufologi
/Moderator
Citera
2018-04-07, 18:22
  #3
Medlem
Buhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeblue4
.....
Har någon här någon aning om vad vi ska göra eller om någon vet vem vi ska kontakta?

Mvh

det ser ut som det är din kollegas chef som försöker prata med er, kanske han vill bara visa att han lever trots att han dog eller han vill berätta något.

ps.vill du ta bort hans spöke från ditt hus eller? om du vill det jag kan ge dig tips på några personer som kan komma och förmodligen rensa hemma hos dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback