Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-03, 00:52
  #1
Medlem
Jag blir avtrubbad och det känns skönt. Lite lättare att sova också men inte så mycket.

Nu till problemet, jag har på senare tiden börjat få huvudvärk. Det enda jag använder är Bensedine och Xanor. 2 tabletter Galenika bensinde och 2mg/2 ggr dagligen. Så pass att jag måste använda Ipren till och från.

Finns det något jag kan göra förutom att ta Ipren för att få bort huvudvärken? Jag äter bra och motionerar. Dricker inte alkholol.
Citera
2018-04-03, 00:56
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaboom1
Jag blir avtrubbad och det känns skönt. Lite lättare att sova också men inte så mycket.

Nu till problemet, jag har på senare tiden börjat få huvudvärk. Det enda jag använder är Bensedine och Xanor. 2 tabletter Galenika bensinde och 2mg/2 ggr dagligen. Så pass att jag måste använda Ipren till och från.

Finns det något jag kan göra förutom att ta Ipren för att få bort huvudvärken? Jag äter bra och motionerar. Dricker inte alkholol.
Du kan ju alltid sluta äta benso...ha!

OnT: Testa dricka mer vatten, men skulle det vara så att du fortfarande har huvudvärk, även fast du tar iprem, så kan det mycket möjligt vara något annat? Om annat kolla VC
Citera
2018-04-03, 10:04
  #3
Medlem
Banangurkazzs avatar
Drick vatten, mediciner torkar ur en så det kan vara så enkelt att huvudvärken beror på vättskebrist.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback