Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-02, 23:47
  #1
Medlem
Hej. Undrar om något är på gång. Har dragit i mig 1 gram kokain sen klocka 20.30 och nu är klockan 00.00.

Tänker mycket på andningen för att hålla den normal och i takt, samt att hjärtat går snabbt och sen kan gå långsamt sen snabbt sen långsamt ? Vad är på gång ?
Citera
2018-04-03, 00:08
  #2
Medlem
Bastubadarns avatar
Det beror på hur potent kokainet är och hur tolerant du är? Skulle tro att du övertänker lite, börjar man tänka på hjärtat kan man inte sluta. Oftast nojjar man bara i sånadär lägen, tror det är lugnt. Men jag är ingen läkare så ta inte mitt ord som 100%säkerhet! /bastubadarn
Citera
2018-04-03, 00:10
  #3
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av businesscomplex
Tänker mycket på andningen för att hålla den normal och i takt, samt att hjärtat går snabbt och sen kan gå långsamt sen snabbt sen långsamt ? Vad är på gång ?

Du har nog tagit lite i överkant på den tiden. Kokain går ut ganska fort från blodet. Så vänta några timmar ska det bli bättre. Det är ett vanligt symptom vid kokain.
Citera
2018-04-03, 00:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastubadarn
Det beror på hur potent kokainet är och hur tolerant du är? Skulle tro att du övertänker lite, börjar man tänka på hjärtat kan man inte sluta. Oftast nojjar man bara i sånadär lägen, tror det är lugnt. Men jag är ingen läkare så ta inte mitt ord som 100%säkerhet! /bastubadarn

Har dragit en massa under min tid, så skulle inte kalla mig för nybörjare, och du har rätt tänker man på hjärtat kan man inte sluta + att den går snabbare då men okej får väll varva ner lite tack för svar.


Allmänt har du eller vet du något som dragit i sig 1 gram under så kort tid?
Citera
2018-04-03, 00:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Du har nog tagit lite i överkant på den tiden. Kokain går ut ganska fort från blodet. Så vänta några timmar ska det bli bättre. Det är ett vanligt symptom vid kokain.