Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-02, 23:47
  #1
Medlem
Hej. Undrar om något är på gång. Har dragit i mig 1 gram kokain sen klocka 20.30 och nu är klockan 00.00.

Tänker mycket på andningen för att hålla den normal och i takt, samt att hjärtat går snabbt och sen kan gå långsamt sen snabbt sen långsamt ? Vad är på gång ?
Citera
2018-04-03, 00:08
  #2
Medlem
Bastubadarns avatar
Det beror på hur potent kokainet är och hur tolerant du är? Skulle tro att du övertänker lite, börjar man tänka på hjärtat kan man inte sluta. Oftast nojjar man bara i sånadär lägen, tror det är lugnt. Men jag är ingen läkare så ta inte mitt ord som 100%säkerhet! /bastubadarn
Citera
2018-04-03, 00:10
  #3
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av businesscomplex
Tänker mycket på andningen för att hålla den normal och i takt, samt att hjärtat går snabbt och sen kan gå långsamt sen snabbt sen långsamt ? Vad är på gång ?

Du har nog tagit lite i överkant på den tiden. Kokain går ut ganska fort från blodet. Så vänta några timmar ska det bli bättre. Det är ett vanligt symptom vid kokain.
Citera
2018-04-03, 00:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastubadarn
Det beror på hur potent kokainet är och hur tolerant du är? Skulle tro att du övertänker lite, börjar man tänka på hjärtat kan man inte sluta. Oftast nojjar man bara i sånadär lägen, tror det är lugnt. Men jag är ingen läkare så ta inte mitt ord som 100%säkerhet! /bastubadarn

Har dragit en massa under min tid, så skulle inte kalla mig för nybörjare, och du har rätt tänker man på hjärtat kan man inte sluta + att den går snabbare då men okej får väll varva ner lite tack för svar.


Allmänt har du eller vet du något som dragit i sig 1 gram under så kort tid?
Citera
2018-04-03, 00:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Du har nog tagit lite i överkant på den tiden. Kokain går ut ganska fort från blodet. Så vänta några timmar ska det bli bättre. Det är ett vanligt symptom vid kokain.

Aight man tack för svar, när tror du att det försvinner ur kroppen helt? om jag även drog 2 gram under helgen
Citera
2018-04-03, 00:19
  #6
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av businesscomplex
Aight man tack för svar, när tror du att det försvinner ur kroppen helt? om jag även drog 2 gram under helgen

24 timmar så har du inte spår i kroppen. Men kokain är farligt på det viset att tar du för mycket blir det symptom som du upplever, det kan alltså vara farligt om du håller på mycket så. Jag skulle därför råda dig att inte göra om samma sak, för det (kan) alltså vara farligt. Högt blodtryck etc kan leda till vissa faror.

Kokain är annars en drog som försvinner fort, 24 timmar så är allt borta som sagt. Rus ska inte vara mera än kanske 30 minuter.
Citera
2018-04-03, 00:22
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
24 timmar så har du inte spår i kroppen. Men kokain är farligt på det viset att tar du för mycket blir det symptom som du upplever, det kan alltså vara farligt om du håller på mycket så. Jag skulle därför råda dig att inte göra om samma sak, för det (kan) alltså vara farligt. Högt blodtryck etc kan leda till vissa faror.

Kokain är annars en drog som försvinner fort, 24 timmar så är allt borta som sagt. Rus ska inte vara mera än kanske 30 minuter.

24 timmar verkligen? pissade och visade positivt förut efter 2-3 dagar. Och kommer förmodligen att pissa igen under veckans gång kanske imorgon tillochmed, så vi får väll hoppas.

Vad för symptom är det du menar? Paranoia? stress? det är mest det jag känner ändå fast jag kan hålla mig lugn konstigt nog
Citera
2018-04-03, 00:28
  #8
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av businesscomplex
Vad för symptom är det du menar? Paranoia? stress? det är mest det jag känner ändå fast jag kan hålla mig lugn konstigt nog

Stressen kommer av att du tagit för mycket kokain. Paranoia är ett symptom på stress. Din tröskel är nådd. Menar även att överdoser av kokain kan få hjärtat att gå väldigt ojämnt... hög puls/låg puls.. Exempel överdos med kokain i kombination med annan knark, hjärtat kan stanna. Men jag är är knappas så kunnig. Jag blir mest nojig av att läsa sådant här, så jag vill varna för säkerhet skull.
__________________
Senast redigerad av Hegamon 2018-04-03 kl. 00:35.
Citera
2018-04-03, 00:31
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Stressen kommer av att du ta för mycket kokain. Paranoia är ett symptom på stress. Din tröskel är nådd. Menar även att överdoser av kokain kan få hjärtat att gå väldigt ojämnt... hög puls/låg puls.. Exempel överdos med kokain i kombination med annan knark, hjärtat kan stanna. Men jag är är knappas så kunnig. Jag blir mest nojig av att läsa sådant här, så jag vill varna för säkerhet skull.

uppskattar det man, vet att du inte är så kunnig angående detta, men med andra droger menar du säker andra starta droger? inte antidepresiva som man går på?
Citera
2018-04-03, 00:34
  #10
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av businesscomplex
uppskattar det man, vet att du inte är så kunnig angående detta, men med andra droger menar du säker andra starta droger? inte antidepresiva som man går på?

Mängder med Sömntabletter tänkte jag på och kokain. Jag tänker inte på antidepressiva.
Jag har bara läst denna artikeln om kokainöverdos och missbruk:
https://www.expressen.se/nyheter/mal...okainberoende/
Citera
2018-04-03, 00:41
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Mängder med Sömntabletter tänkte jag på och kokain. Jag tänker inte på antidepressiva.
Jag har bara läst denna artikeln om kokainöverdos och missbruk:
https://www.expressen.se/nyheter/mal...okainberoende/

Okej man tack för dina svar, det lugnade verkligen.
Citera
2018-04-03, 03:01
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av businesscomplex
24 timmar verkligen? pissade och visade positivt förut efter 2-3 dagar. Och kommer förmodligen att pissa igen under veckans gång kanske imorgon tillochmed, så vi får väll hoppas.

Vad för symptom är det du menar? Paranoia? stress? det är mest det jag känner ändå fast jag kan hålla mig lugn konstigt nog

Rör inte tråden, men varför drar du i dig två gram koks när du ska pissa dagen efter, och du har redan pissat positivt en gång under längre tid? och så får drogerna dig att noja så mycket att du blir rädd om din kropp.

Mitt råd är att ta det lite lugnare , spec med fest-drogerna om du pissar. Lite annorlunda om det vore benz o sånt, men är väl inte värt för att torska endast pga man ville festa en kväll me koks?. Börjar man noja tills den grad att man är rädd för anding så borde man ta det lungt ett tag också.

Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback