Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-12-12, 22:44
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joni2301
Jag tog min första microdos idag.
Jo jag skulle väl kunna hålla med om att jag tänkte bredare och defensivt klarare. Och jag kände en sjuk kontroll över mina ADHD symptom som jag annars (utan läkarnas amfetamin) inte har någon kontroll alls över.

Allmänt bra mående, positivt och glatt humör genom hela dagen. Inga energi dippar.

Väldigt positivt överraskad av effekterna.

@joni2301 Hur har det gått eller hur gick det?
Citera
2023-12-12, 23:32
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-Gjuten
Jag tror mer på att man tar en väldigt STARK dos 1 gång om året, istället för att fjutta med "micro doseringen" .
Finns till och med studier som pekar på det här nu.
Citera
2023-12-12, 23:40
  #51
Medlem
Jaha, men hur löser ni tillgängligheten? Finns inte på Ica har jag hört.
Citera
2023-12-14, 16:49
  #52
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romeonic
Beställer själv inte från någon då hjag inte använder droger andra än kaffe men ville ge en påminnelse till andra som är intresserade.

Och den här gammagoblin, var finns hen? Darknet?
Citera
2023-12-17, 02:07
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Och den här gammagoblin, var finns hen? Darknet?

Gammagoblin är en megastor LSD tillverkare som gör LSD av världsklass och endast säljer till andra säljare i megastora portioner. Man köper oftast inte av han direkt utan vanliga säljare som säljer dessa som man köper av, har stött på GG lappar på darknet, till exempel på archetype finns det sådana lappar. Många säljare kan även bara skriva att det är GG:s lappar och sedan är det inte det tyvärr. Men man får gå efter recensioner osv vad kunder skrivit om lapparna du ska köpa. GG lappar är verkligen det renaste du kan köpa på LSD vägen bättre får du fan inte. Men kika på archetyp! Vet att Lapplisa har haft äkta GG:s lycka till!!!
Citera
2023-12-17, 09:30
  #54
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georgejung2003
Gammagoblin är en megastor LSD tillverkare som gör LSD av världsklass och endast säljer till andra säljare i megastora portioner. Man köper oftast inte av han direkt utan vanliga säljare som säljer dessa som man köper av, har stött på GG lappar på darknet, till exempel på archetype finns det sådana lappar. Många säljare kan även bara skriva att det är GG:s lappar och sedan är det inte det tyvärr. Men man får gå efter recensioner osv vad kunder skrivit om lapparna du ska köpa. GG lappar är verkligen det renaste du kan köpa på LSD vägen bättre får du fan inte. Men kika på archetyp! Vet att Lapplisa har haft äkta GG:s lycka till!!!

Perfekt, tackar för bra svar!
Citera
2023-12-18, 11:44
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Perfekt, tackar för bra svar!

Lugnt!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback