Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-02, 14:40
  #1
Medlem
Nihennas avatar
Seriöst, senaste halvåret har bokstavligen exploderat med trådar full med /pol/-lingo så som goyim, cuck, deus vult och liknande.

För de som inte vet så är /pol/ en underdel på 4chan, fokuserad på politik, där folk LARPar (live action role playing) vit makt, att tjejer nu för tiden är förstörda, att vi måste få tillbaka kristendomen i samhället, galgens dag är kommen osv. Saken är samtidigt att till 99.9% av alla som postar gör det med en glimt av satir, med ett fåtal som tar det seriöst och blir utskrattade när de faktiskt visar sig tro på det som postas där.
På /pol/ är alltså så gott som en majoritet shit posters, med ett och annat fall med någon autist som inte förstår att det är satir och tar det hela vägen.

Kvaliteten på trådarna här på R&S har, som en konsekvens av detta, gått ner sig kolossalt och det går knappt att ha någon diskussion utan att några LARPers tar sin in och bajsar ner tråden.

R&S har alltid varit mitt favoritunderforum, vilket förmodligen visat sig väl då jag postar här ofta, men det kan knappast bara vara jag av stammisarna här som anser att kvalitén på trådarna, jämfört med bara ett år sedan, har gått ner sig något sjukt. Finns det någon tråd som INTE urartar med massa bajskastande och massa /pol/ buzzwords längre?

Jag har inget emot att debattera emot folk, men det blir löjligt när det enda motparten kan göra är att vara en edgy memelord och bara kasta ifrån sig massa käcka slagord som blivit populära på ett nepalesiskt jakherde-forum.
__________________
Senast redigerad av Nihenna 2018-04-02 kl. 14:48.
Citera
2018-04-02, 14:43
  #2
Medlem
Jag ser inte att kvaliteten har sänkts nämnvärt. Det enda som hänt är att de nya orden har börjat användas, men det är fortfarande samma idioter bakom tangentbordet.
Citera
2018-04-02, 14:47
  #3
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Jag ser inte att kvaliteten har sänkts nämnvärt. Det enda som hänt är att de nya orden har börjat användas, men det är fortfarande samma idioter bakom tangentbordet.

Möjligt. Förr kunde man i alla fall diskutera med dessa bittra herrar. Det enda som händer nu när man försöker är att det enda svar man får är att man är en betacuck som är en sån fin goyim som låter judarna ta över världen genom att låta västerlandet falla i degenererat beteende. Högst poäng i mogna inlägg alltså
Citera
2018-04-02, 14:49
  #4
Medlem
StenSaxPungs avatar
Dessa människor är vuxna barn, de fastnar i det tänket. De ger aldrig upp sitt näthat och växer upp.

Ökningen sker alltså för att det ständigt fylls på med unga, arga pojkar, medans väldigt få lyckas vända sitt liv till något bättrem tvärtom så blir det ofta värre och intensivare onlineaktivet istället.

Sen så polariseras västvärlden mer och mer, så det här är inget unikt.
Citera
2018-04-02, 14:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Möjligt. Förr kunde man i alla fall diskutera med dessa bittra herrar. Det enda som händer nu när man försöker är att det enda svar man får är att man är en betacuck som är en sån fin goyim som låter judarna ta över världen genom att låta västerlandet falla i degenererat beteende. Högst poäng i mogna inlägg alltså
Iof så gör ju det att det blir ännu enklare att se vilka man vill slösa tid på.

Se min signatur.
Citera
2018-04-02, 14:50
  #6
Medlem
Luxuss avatar
Vet inte om det är 4chanmänniskor som drabbat forumet, men jag tycker överlag att flera forum, främst I&I, aktuella brottsfall samt relationer delarna drabbats hårt av ”opinionsbildare” (troll).
Citera
2018-04-02, 14:53
  #7
Medlem
Framtyrs avatar
Vad är problemet din snöflinga? Antar att de kanske påpekat hur sexuellt degenererat dagens samhälle, kvinnor och män är? Vilket du inte håller med om, därför att du är fucked up och degenererad? Homosex, dildokubb för småbarn och minst 50 sexpartners innan man dör är fullt normalt och även åtråvärt och eftersträvansvärt enligt dig, eller hur?

Och alla som har andra åsikter är antingen oseriösa troll (ifrån ett amerikanskt nätforum) eller autister, haha. Och du undrar varför det inte uppstår seriösa disskusioner emellan dig och andra människor med andra åsikter

En massa sosse troll i tråden, får ni betalt utav LO eller?
__________________
Senast redigerad av Framtyr 2018-04-02 kl. 15:01.
Citera
2018-04-02, 15:00
  #8
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Vad är problemet din snöflinga? Antar att de kanske påpekat hur sexuellt degenererat dagens samhälle, kvinnor och män är? Vilket du inte håller med om, därför att du är fucked up och degenererad? Homosex, dildokubb för småbarn och minst 50 sexpartners innan man dör är fullt normalt och även åtråvärt och eftersträvansvärt enligt dig, eller hur?

Och alla som har andra åsikter är antingen oseriösa troll eller autister, haha.
Och du undrar varför det inte blir seriösa disskusioner

En massa sosse troll i tråden....

Problemet er oskulders argumentation är att hela "surt sa räven"-grejen lyser igenom. Vi som ägnat oss åt "degenererat leverne" och gillat det de senaste 20 åren har idag blonda välartade barn. Du har samma runksocka som alltid.
Citera
2018-04-02, 15:04
  #9
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Vad är problemet din snöflinga? Antar att de kanske påpekat hur sexuellt degenererat dagens samhälle, kvinnor och män är? Vilket du inte håller med om, därför att du är fucked? Homosex, dildokubb för småbarn och minst 50 sexpartners innan man dör är fullt normalt och även åtråvärt och eftersträvansvärt enligt dig, eller hur?

Och alla som har andra åsikter är antingen oseriösa troll eller autister, haha

Här har vi ju ett livs levande exempel på precis vad jag menar. Någon som tar satir och vänder det till något seriöst och måste vägleda alla andra till Sanningen™.

I ett friskt samhälle får folk ha vilken sexualitet de vill. Jag strävar inte själv efter att ha hundra partners när jag dör, men samtidigt har jag ingen åsikt eller ens rätt att lägga mig i andras sexualitet. Men visst, det är ett fritt land, så det är fritt fram för er att höja era idéer om någon sorts kristen sharia till skyarna där sexualiteten ska tyglas (hint: dildoklubbar för småbarn finns bara i din hjärna). Trist bara då detta underforum faktiskt hade vettiga trådar förr, även från dem som man såg var märkbart bittra.

Och nej, det kan inte bli seriösa diskussioner med massa klämkäcka bajs-lingon som har sin grund i satir. Jag shit-postar själv på /pol/, men jag har i alla fall vett nog att inse att det stannar just där, då det är just det, shitposting. Ni som drar det utanför är den typen av människor som inte förstår hela poängen med det underforumet.
__________________
Senast redigerad av Nihenna 2018-04-02 kl. 15:08.
Citera
2018-04-02, 15:05
  #10
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Vad är problemet din snöflinga? Antar att de kanske påpekat hur sexuellt degenererat dagens samhälle, kvinnor och män är? Vilket du inte håller med om, därför att du är fucked up och degenererad? Homosex, dildokubb för småbarn och minst 50 sexpartners innan man dör är fullt normalt och även åtråvärt och eftersträvansvärt enligt dig, eller hur?

Och alla som har andra åsikter är antingen oseriösa troll eller autister, haha.
Och du undrar varför det inte blir seriösa disskusioner

En massa sosse troll i tråden....
Som ovanstående inlägg.
Förvirrat och osammanhängande, samtidigt underhållande. För det är lite intressant med dessa typer som är som besatta av andras sexliv och som ständigt redogör gör allt hemskt de själva fantiserar ihop.
Citera
2018-04-02, 15:10
  #11
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Problemet er oskulders argumentation är att hela "surt sa räven"-grejen lyser igenom. Vi som ägnat oss åt "degenererat leverne" och gillat det de senaste 20 åren har idag blonda välartade barn. Du har samma runksocka som alltid.

Dina "välartade barn" är de som utgör knullmarkanden, de som viker ut sig på Tinder Facebook och Instagram osv. De är dina "välartade barn" som jagar kuk på internet och knullar runt som små luder, det ända jag vill är att på riktigt upfostra "välartade" barn. Men det är svårt när folk skall knulla runt och hålla på som er, erat bettende är skadligt för hela samhället.

Ni kommer att få skörda frukterna utav erat "frigjorda" samhälle..
__________________
Senast redigerad av Framtyr 2018-04-02 kl. 15:14.
Citera
2018-04-02, 15:58
  #12
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Jag har mer emot trådar som startas för att få forumet att anpassa sig efter klagande snöflingor som vill ha ett safe space. Sedan är det troll som alltid kommer finnas på nätet. Det kommer nog aldrig dö ut utan dom hittar nya sätt att gå tillväga konstant.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback