Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-21, 23:25
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaiseMonCul
Varför fan skulle man KÖPA sin "variation" i sex/sexpartner? Man ska va antingen skitful eller vråldesperat då i såna fall. Eller då kanske också handikappad av nåt slag.
Men i och för sej e det ju bra att vissa knäppisar konsumerar porr och horor, annars skulle väl våldtäktsstatistiken va ännu högre än va den redan e. Lika bra att det finns stackare till kvinnor som måste ta hand om såna män också.

Vissa tänker att det är "naturligt manligt" att köpa variation inom sexet, även när han lever i en fast kärleksrelation. Hoppas dessa vågar vara ärliga med detta inför sina partners, och varför ska de ens ha fasta partners?
Citera
2018-05-22, 00:14
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife
Kan inte svara för andra män och föredrar inte porr eller horor, men vill heller inte att de älskade små simmarna ska förgås utan att någonsin ska komma till det enda mål de någonsin drömt om. Porr är för dimensionslöst och luktar inte, stönljud som en griffelkrita tänder inte heller. För mycket kuk fyrkantigt och platt

Hade hellre tagit betalt än betalat men det fattar du väl ändå? Jag tror det gäller för de flesta män. Kanske en del av dessa egenskaper kommer ur aveln och när det gäller kromosomparens ritningar är det väl kvinnan som bär mannens anlag så svara gärna du om hur kromatikens ljus och skugga falla

Kan det inte vara inflexibilitet hos en rollspelande partner som vill ha bredare spektra av rollspel och detta därför tvingar den stackars mannen till att rollspela med en dålig flicka som glädjer hans teatrala sinne för en skakande Shakespere med milkshake och allt?

Glädjeflickor gör väl inte män ledsna? Så för vem är det viktigt att skvallra om den dåliga flickans storartade dåligheter. Kan det vara någon som har en verksamhet i grannfältet?


Vilken nonsens fråga från en nedvärderande objektifiering av den dumme mannen. De flesta män blir djupt kompletterade av en kvinnas intelligens som ofta är just komplimenterade för bägge. Mest så klart i vinkeln att se och sättet att inbjuda andra till just det. En intelligent kvinna har vett att använda sin smarthet och har nog sällan straffats för just det. Tvärtom.

Detta krävs en djupare mytologi för att inte förstå
Eller saknar du något? och det är lättare att erkänna att det är andra som saknar något för självkänslans skull? Jaha, men varför dölja detta bakom IQ kackalorum då?

Ja, visst är rocken en roll men rollspel är flera saker än en enda vinkel till att ta del. Skulle själv uppskatta att flera intelligenta kvinnor betalar för att ha högst medelmåttigt sex med mig där jag själv kommer varje gång. Kan det inte vara ett förvånansvärt scenario och äventyret ligger där man minst anar det? Att någon någonsin skulle förolämpas av att en annan hade ett högre intellekt bygger på en känslomässigt infektion hos den som projicerar det. Det är inte storleken på det intellektuella kapitalet utan hur det används. Tex om det används för att ställa en fråga om intellekt vars utgångspunkt egentligen är en infekterad föreställning om den andres förmåga att förstå den enes överlägsenhet. Det rollspelet är ganska dömt och det vet du.

Den krumbuktande spermadietens åkallan
Men visst är det en skam att många unga flickor och kvinnor idkar ett så hårt rollspel och svälter sig ack så nära anorexiagränsen för att på detta synnerligen djuriska sätt och vis vädja till den gemene mannens offervilja att donera sin kungliga spermadiet och föda hennes magra bångstyrighet. Det finns en viss modemässig fantasilöshet i den anorexian, svältfödd på vidare vyer i rollspelets taggtrådsrosetter. Djupvädjandet till pojkens faderlighet och trosläriga insatser, såsom så. Kontrollbegäret som kopplar och håller kukens nedärvda bångstyrighet. Vad får dig att tro att detta inte skulle ha sin motsvarighet ute i ängderna av kvinnlighet som föder det?
Retrospinala ekon stavas inte retroperistalsis

Varför inte se din egen bakgrund i svaren du söker från frågan du projicerar?

Ett skådespel har flera än en skådespelare så varför bara ifrågasätta den ene aktörens insatser när denne verkar i ett interaktivt fält. Kvinnor är generellt mycket bättre på att ifrågasätta sina egna insatser än män på de flesta djup och nivåer men långsiktigheten från lipstickets underskruvade till make up my day kommer inte så sällan som lite mer striptease i verklighetsbilden, får jag säga det? Ärlighet börjar i ditt själv

Jag känner mig slagen till den heta marken av ditt flöde när det gäller ord, liknelser, kopplingar, analyser och något otydliga frågeställningar. Det är härligt med ord, det håller jag verkligen med dig om, med det skrivna ordet har man makt och kan man komma långt. Har du författarambitioner?

Jag ska försöka besvara några av dina frågor/påståenden efter bästa förmåga Du får ju alltid rätta mig när och om jag missuppfattat dig.

Varför säljer du inte sex då? Om du hellre vill få betalt än att betala? Vad är det som stoppar dig där? Är du attraktiv så finns förmodligen en marknad.

Visst kan det vara så att det inom ett kärleksförhållande kan fattas vissa komponenter, som då t ex att den ena parten behöver mer/mindre/ annorlunda sex än vad motparten kan leva upp till. Därför kan det aldrig nog betonas hur viktigt det är att låta attraktionen styra fullt ut initialt, dvs att aldrig göra något halvljummet, ta någon "för att ha någon", för att man inte vill vara ensam, nöjer sig med någon som det kanske bara småpirrar med, gängar sig med någon för att den är "snäll", och så vidare. Eller för den delen, låter enbart kåthet och könet avgöra. Nej, det ska vara äkta och betvingande attraktion, där alla sinnen och inte minst hjärnan är aktiverade. Då minskar risken för det vi resonerade om ovan, att det fattas en massa komponenter och att man inte blir fullt tillfredsställd av sin partner. Är man inte alldeles betagen av sin partner, så lurar otro, saknad, längtan, missnöje och allmän dekadens bakom nästa hörn.

Vad menar du med att "skvallra om den dåliga flickans storartade dåligheter" ? Är det från din sida något slags svar på frågorna i trådens första ände? Anser du att man skvallrar på någon om man är ärlig med sin inställning och konsumtion av porr/ sexköp inför sin kärlekspartner? Ska vi börja betrakta ärlighet inom en kärleksrelation som skvaller?

Jag spekulerade i om vissa män föredrar mindre tänkande kvinnor framför tänkande dito? Eller ja för tusan, dumma kvinnor framför intelligenta. Du tolkar det då som att jag nedvärderar män (dig?) och deras intelligens? Varför gör du den tolkningen? Kände du dig nedvärderad av spekulationen? Kan inte en intelligent människa trivas bättre bland mindre intelligenta? Alla har vi våra grundvalar. Du får gärna fråga mig huruvida jag tänder mer på dumma kontra supersmarta. Jag känner mig inte ett dugg nedvärderad om du gör det.

Du nämner något om kontrollbehov, men det är dessvärre i så luddiga ordalag att jag inte riktigt förstår vad du vill säga. Det får du, om du återkommer till tråden, gärna utveckla.

Självfallet börjar ärligheten hos dig själv och inför Gud. Du kan skådespela hit och skådespela dit, och sällan bli ertappad av människor. Spännvidden är enorm när det gäller att spela olika roller längs livets vandring, och allra helst om du väljer den breda vägen. Men Gud ser dig, och hör dig, och känner dig. Tror man inte på Gud så bryr man sig givetvis inte om sådant. Men jag förstår din ambition när du ställer mig mot väggen för att få syn på mitt syfte med frågorna.

Det är alltid intressant, och inte minst för en själv, att reflektera och gå på djupet med det egna syftet. Och hur jag nu än vrider och vänder på det så kan jag inte komma fram till något annat än att jag undrar över varför människor inte orkar/vill/vågar vara ärliga. Människor formligen skriker efter ärlighet när de söker en ny partner! Ärlighet brukar komma långt upp på listan när människor får önska sig egenskaper hos en hjärtevän. För vem, jag frågar vem, vill år ut och år in nära en orm vid sin barm? Vill du?
Citera
2018-05-22, 00:25
  #147
Medlem
En hora- kan vara en trasig, oförståndig, missbrukande, vilseledd och ledsen människa i olika former av utanförskap. Den kan även vara en välmående, förståndig, nykter, medveten, glad människa som trivs med sitt liv. Den kan vara rik. Ha makt. Vara högutbildad.

En torsk- kan vara en trasig, oförståndig, missbrukande, vilseledd och ledsen människa i olika former av utanförskap. Den kan även vara en välmående, förståndig, nykter, medveten, glad människa som trivs med sitt liv. Den kan vara rik. Ha makt. Vara högutbildad.

En hora säljer sex för pengar. En torsk betalar för sex.

Clear enough?
Citera
2018-06-09, 23:40
  #148
Medlem
Spotlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelinaoneandonly
Jag känner mig slagen till den heta marken av ditt flöde när det gäller ord, liknelser, kopplingar, analyser och något otydliga frågeställningar. Det är härligt med ord, det håller jag verkligen med dig om, med det skrivna ordet har man makt och kan man komma långt. Har du författarambitioner?

Jag ska försöka besvara några av dina frågor/påståenden efter bästa förmåga Du får ju alltid rätta mig när och om jag missuppfattat dig.

Varför säljer du inte sex då? Om du hellre vill få betalt än att betala? Vad är det som stoppar dig där? Är du attraktiv så finns förmodligen en marknad.

Visst kan det vara så att det inom ett kärleksförhållande kan fattas vissa komponenter, som då t ex att den ena parten behöver mer/mindre/ annorlunda sex än vad motparten kan leva upp till. Därför kan det aldrig nog betonas hur viktigt det är att låta attraktionen styra fullt ut initialt, dvs att aldrig göra något halvljummet, ta någon "för att ha någon", för att man inte vill vara ensam, nöjer sig med någon som det kanske bara småpirrar med, gängar sig med någon för att den är "snäll", och så vidare. Eller för den delen, låter enbart kåthet och könet avgöra. Nej, det ska vara äkta och betvingande attraktion, där alla sinnen och inte minst hjärnan är aktiverade. Då minskar risken för det vi resonerade om ovan, att det fattas en massa komponenter och att man inte blir fullt tillfredsställd av sin partner. Är man inte alldeles betagen av sin partner, så lurar otro, saknad, längtan, missnöje och allmän dekadens bakom nästa hörn.

Vad menar du med att "skvallra om den dåliga flickans storartade dåligheter" ? Är det från din sida något slags svar på frågorna i trådens första ände? Anser du att man skvallrar på någon om man är ärlig med sin inställning och konsumtion av porr/ sexköp inför sin kärlekspartner? Ska vi börja betrakta ärlighet inom en kärleksrelation som skvaller?

Jag spekulerade i om vissa män föredrar mindre tänkande kvinnor framför tänkande dito? Eller ja för tusan, dumma kvinnor framför intelligenta. Du tolkar det då som att jag nedvärderar män (dig?) och deras intelligens? Varför gör du den tolkningen? Kände du dig nedvärderad av spekulationen? Kan inte en intelligent människa trivas bättre bland mindre intelligenta? Alla har vi våra grundvalar. Du får gärna fråga mig huruvida jag tänder mer på dumma kontra supersmarta. Jag känner mig inte ett dugg nedvärderad om du gör det.

Du nämner något om kontrollbehov, men det är dessvärre i så luddiga ordalag att jag inte riktigt förstår vad du vill säga. Det får du, om du återkommer till tråden, gärna utveckla.

Självfallet börjar ärligheten hos dig själv och inför Gud. Du kan skådespela hit och skådespela dit, och sällan bli ertappad av människor. Spännvidden är enorm när det gäller att spela olika roller längs livets vandring, och allra helst om du väljer den breda vägen. Men Gud ser dig, och hör dig, och känner dig. Tror man inte på Gud så bryr man sig givetvis inte om sådant. Men jag förstår din ambition när du ställer mig mot väggen för att få syn på mitt syfte med frågorna.

Det är alltid intressant, och inte minst för en själv, att reflektera och gå på djupet med det egna syftet. Och hur jag nu än vrider och vänder på det så kan jag inte komma fram till något annat än att jag undrar över varför människor inte orkar/vill/vågar vara ärliga. Människor formligen skriker efter ärlighet när de söker en ny partner! Ärlighet brukar komma långt upp på listan när människor får önska sig egenskaper hos en hjärtevän. För vem, jag frågar vem, vill år ut och år in nära en orm vid sin barm? Vill du?

Fabrikspissarnas professionella frågevinklar & Krypto nitens gröna pissoarsten
Hela din frågeställning kommer väl från en vinkel som bygger på en ganska konstruerad verklighet som inte helt överensstämmer med den du uppger. Jag påstår inte alls att du är en relativt isolerad socialbög, som samlar sina plitsamma anteckningar på hög utmed snetittarna på centralens uppraddade herrtoaletter och ståpinkarnas yttre vittring (porslinsklinkel i rutan) utan att riktigt begripa den inre känslan i att stå och pissa och samtidigt ha en egen strålkastare. Upplysning om Folkhemmet såsom ståndaktig i troslärigheten. Spiralvridningen i kollegieblocket vid dasskanten.

Korngrynets majsmjöl Den givna skåpmaten
Det placerar dig mitt emellan de som förstår att dyrka den kåtsaftskållade fitthålssimulatorns nattliga dagdrömmar och dra i nödbromsen och komma på sina egna ritningar & den spelade attraktionens behov av att veta spelets grunder - Såsom sådden av konstarten fejkad makeup: att täppa för i toppen med en hand fylld med potatismjöl och salt, och sedan pissa allt vad som går så att hela förhudsblåsan spricker upp som en blomma i det teoretiska handlagets skakningar - och löser ut ekvationens flytkraft -

-Älskling du är verkligen fantastisk! Är väl ändå, det minsta man kan säga...

Kärleksblommans uppsprickning och ristningarna i förhudsblåsans spordom
Såsom den fejkade orgasmens pissbundna förhudsblomma exploderad rätt in i potatismjölet ut på ansiktet av den duk såsom så många verkar vilja teckna. Men men. Varför frågar du inte i stället om hur du kan gå till en läkarmottagning och få blod utdraget ur dig, men råkar du vara man och ska hjälpa barnlösa par på grund av kärlekskraften i ditt hjärta så får du ingen handräckning med att få fram den barngivande kärlekssaftens genetiska nektar! Varför är det så?

Enkelspårigheten är väl ändå det enklaste att få fram och samtidigt verka bred och nyanserad när du plattar till andras frisyrer såsom den civila barberaren håriga handlag. Varför man förställer sig här eller där är nog en fråga äldre än språket som yrke

Dyrka mig & dyrka mina låsningar
Skrev inte att jag ville sälja sex. och gör det heller inte, antagligen inte pga av det faktum att få vill betala för undermålig sex där jag har det skönt och sedan kräver att få betalt. Även om jag rent rättsligt och juridiskt kan bestrida försäljningen tänker jag inte prostituera mig så stenhårt att jag riskerar ett nej, i just det läget. Kuksnorets saluvärden ligger också monetärt under värdet av att känna friheten i att frigöra nyset med en riktig nysning och komma liksom Atchooo. Mer viralt i realiteten och helt ostyrt i bånglyran - Rituellt långt bortom virtualiteten

-Prosit

10-Korts poltergeisten
Sedan finns ju alltid risken för en man att någon förslagen kvinna utnyttjar kärkelssaften och inseminerar sig själv och medsystrar och får budgetgraviditeter av mig betydligt mycket billigare än första besöken på en förortsbaserad vårdcentral. Så billigt och klasslöst dravel med min pietetsfullt streamade kärlekssaft.

Så visst håller jag med om just vinkeln i att frågan som söker ett svar i grunden är vinkeln av ett påstående som någon påstår sig vilja ha svaret till. Tror att många skulle sälja sig mycket mer om de bara skulle känna sig försäkrade om att få tillgång till det bästa utan att riskera det sämsta med det hela. De som inte köper eller vill sälja är nog för dyra att dyrka upp till och med inifrån källan till begärens dunkla mål.

Ballehojtan & Brandmans idealiteten
Kanske tillhör de gruppen som tänder mest på sin egna höghet och därmed indirekt pekpinnen till de andras lågstående dyrkan, svårt att veta mellan Olympiad och maraton; det är så mycket häng och släng med kukarna nuförtiden när till och med nakenolympiaderna fått ställas in på grund av alltför många ficktjuvar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback