Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-01, 21:51
  #1
Medlem
Hej det är så här att jag kommit över en en jävligt bra bit röka. Den är mjuk och väldigt ljusbrun i färgen. Nästan så den glittrar lite! jävligt mysig indica rus. Ingen här som,Kan tänkas veta vad det är för sort det handlar om?
Citera
2018-04-01, 21:56
  #2
Medlem
Det säljs under många namn, men "blonde moroccan" brukar sånt kallas ibland eller zero-zero, efter storleken på silduken.
Citera
2018-04-01, 21:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Det säljs under många namn, men "blonde moroccan" brukar sånt kallas ibland eller zero-zero, efter storleken på silduken.
Okej tamig fån så bra röka iallfall! ^^
Citera
2018-04-01, 22:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedback
Okej tamig fån så bra röka iallfall! ^^

Brukar gå för typ 6 lax för ett hegge, mot kanske 4 för standard...det finns mycket riktigt bra hasch här i världen, även om det sällan är så bra i Sverige...
Citera
2018-04-01, 22:13
  #5
Avstängd
Rotschildjugends avatar
Turkiskt gul hasch fanns åren 1998-2003, det var dunder.

Men även marockansk brun-ljus nyanserat kan ha gul aktig färg
Citera
2018-04-01, 22:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotschildjugend
Turkiskt gul hasch fanns åren 1998-2003, det var dunder.

Men även marockansk brun-ljus nyanserat kan ha gul aktig färg

Okej detta är gul/guldaktig borde utanpå och inuti. Luktar åt weedhållet och är mjukt. Skulle säga att ruset är väldigt bra indica rus :/
Citera
2018-04-01, 22:17
  #7
Medlem
TuckerandDales avatar
Troligtvis pollen hasch
Citera
2018-04-01, 22:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Troligtvis pollen hasch


Har haft mina gissningar på det med
Citera
2018-04-01, 22:23
  #9
Medlem
WGASs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Troligtvis pollen hasch

Som sagt, troligen pollenmarre. Får man inte så ofta nuförtiden. Kan vara lite ineffektivt att damma men ofta svinbra att knapra. Lucky bastard
Citera
2018-04-01, 22:49
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Troligtvis pollen hasch

PolleM* (Polm)
Citera
2018-04-01, 22:53
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alcudia
PolleM* (Polm)
Tack .
Citera
2018-04-02, 04:37
  #12
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedback
Hej det är så här att jag kommit över en en jävligt bra bit röka. Den är mjuk och väldigt ljusbrun i färgen. Nästan så den glittrar lite! jävligt mysig indica rus. Ingen här som,Kan tänkas veta vad det är för sort det handlar om?
Som andra sagt verkar det vara pollen. Det finns olika kvalitéer av pollen och det du har köpt kan vara någon av dom bättre pollen-sorterna. Passa på att köp på dig mera av denna pollen-marrren nu när du har chansen!

Jag minns en gång när jag köpte riktigt bra pollen och kakorna var stämplade med texten "GOLDEN" och det var fantastiskt bra hasch. Man blev otroligt stukad av det och samtidigt som man blev uppåt och fick skrattnojor så hade det samtidigt en sänkande effekt och man däckade gôtt efter att ha rökt under kvällen. Sånt hasch kommer inte speciellt ofta till Sverige och när det väl gör det är det guldläge att köpa på sig en större mängd så man har så man klarar sig ett tag.
__________________
Senast redigerad av Bdonk 2018-04-02 kl. 05:28.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback