Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-02, 05:09
  #13
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
En postorderkatalog med kvinnor i bh och småtjejer i bikinis när jag var i 10-årsåldern.

Haha klippte ur bh och bikini-delarna ur ellos och gömde dem i ett seriealbum när jag var typ sju. Dock inga småtjejer på de bilderna inte

Men riktig porr? Fick någon fib aktuellt av en kompis i fyran. Var väl full av hårdporr och andra bitar. Minns mest en asiatisk utvikstjej i någon form av lila/svart läderutstyrsel.
Citera
2018-04-09, 17:56
  #14
Medlem
Onan-erarens avatar
Min första hittade jag i en telefonkiosk jag var nog 11 år, jag tyckte det var intressant att de gjorde barn i sånna ställningar, när jag blev äldre så insåg jag att man kan knulla hur som helst nästan.
Citera
2018-04-11, 22:49
  #15
Medlem
Runt 1970, var knappa 10 bast. Hittade tillsammans med några vänner porrtidningar i ett öde hus. Minns inte vad den hette men det fanns en bildserie i svartvitt som en serietidning med några personer som åker tåg. Några repliker minns jag än idag; Fort av med trosorna och Lilla musen är ju våt. Testade replikerna på några jämnåriga flickor helt utan framgång.
Citera
2018-04-20, 03:51
  #16
Medlem
Blaskos avatar
Fanns en container längst med parkeringen mellan mitt barndomshem och en polares. Där i hade folk kastat gamla P-tidningar från slutet av 80talet. Klart man var och rotade haha. Sen började man gå till pressbyrån och köpa sina egna, inte hänt på 18 år och alltid lika pinsamt att köpa snus där nu för tiden då det är samma gubbe som fortfarande jobbar där :P
Citera
2018-04-20, 13:38
  #17
Medlem
Har bara vaga minnen av när man lyckosamt hittade någon tummad porrblaska i naturen, som man kollade storögt i, utan att förstå särskilt mycket av det...

Min första egna minns jag inte, troligtvis en Fibban, men jag vet att jag konsumerade mycket Cats i mitten av 80-talet. Naturligtvis var jag alltför feg för att köpa dem själv, så jag "var tvungen" att snatta dem från ett varuhus. Garanterat fritt från helrakat på den tiden!
Byggde t.o.m ett avancerat lönnfack till dem i mitt pojkrum, i sockeln under garderoben. Sedan glömdes de bort och husets nye ägare blev nog glad åt den överraskningen när de renoverade...
Citera
2018-04-20, 13:44
  #18
Medlem
Dofternas avatar
Visst serru. Det var hos frisören, bra artiklar.
Citera
2018-11-07, 17:39
  #19
Avstängd
svaga minnen av det men det går ju inte att jämföra mot det som finns idag :P
Citera
2018-11-07, 17:52
  #20
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Cats jubileumsutgåva när de fyllde 10 år. Tog mig mod att gå in i pressbyrån o strecka mig längst upp och ta ett ex. Givetvis kom en kvinna in och det blev lite pinsamt. Många fina norska och danska brudar i den tidningen. Jag saknar denna tidning..
__________________
Senast redigerad av ProfessorAnus 2018-11-07 kl. 17:54.
Citera
2018-11-07, 18:00
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorAnus
Cats jubileumsutgåva när de fyllde 10 år. Tog mig mod att gå in i pressbyrån o strecka mig längst upp och ta ett ex. Givetvis kom en kvinna in och det blev lite pinsamt. Många fina norska och danska brudar i den tidningen. Jag saknar denna tidning..


Verkar finnas kvar. Men länge sedan jag köpte en, är nog mer än 10 år sedan.

Var in i en spelbutik för någon vecka sedan och där hade de en hel del tidningar med DVD.

https://webshop.pressbyran.se/webbshop/produkt/cats/
Citera
2018-11-07, 18:46
  #22
Medlem
Jag har köpt och ägt en enda porrtidning i mitt liv; Cats. Köpte den när jag var runt 14 (1995). Som ung tjej var det såklart pinsamt som fan att köpa nåt sånt.
Citera
2018-11-20, 20:22
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av felfiol
Hittade min utanför simhallen när jag var i tioårsåldern. Tyvärr visste jag ju inte vad jag skulle göra med den (visste inte vad runka var då). Jag tog iaf med den hem för det var ju lite spännande. Minns att det var en tjej som satt på huk så man såg hela rakade fittan och sög av en kille. Det var text till och hon sa "Din sperma smakar som honung".
Sen var det ett reportage om penisförstoring minns jag också.
Och om en porrfilmsinspelning i en pyramid där aktriserna var utklädda till egyptier.
Det slutade iaf med att jag lämnade den i ett tidningsställ i skolan. Vad som hände med den sen vet jag inte.


Jadå. Jag och en barndomsvän hittade den i någon buske. Troligen runt 12 år gamla. Vi grävde ner den på lekplatsen så att vi kunde komma åt den när vi ville, eftersom det inte var ett alternativ att ta hem den
Citera
2018-11-20, 20:38
  #24
Medlem
Herr.Dittlings avatar
En klasskamrats pappa hade ett lite ovanligt jobb, han var nämligen i porrbranschen.
Jag vet inte exakt vad karln pysslade med, men hans son försåg halva skolan med olika porratiraljer.

Tittar man i dagens tidningar, så kan man notera att ingenting är nytt under kjolen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback