Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-06-08, 17:58
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suecia90
Jag har aldrig testat mitt östrogen, så har inget att jämföra med.
Har inga östrogena bieffekter heller för den delen, så man skulle kanske kunna säga att jag just nu gör detta i blindo kan man säga.
Jag lyssnar på kroppen i detta läget, kanske tar ett blodprov längre fram för att se hur jag ligger.

Förstår inte varför du tvekar, bara kör

Ja, börjar luta mer och mer åt detta.
Kommer aldrig kunna få tag på Clomid lagligt, trodde först att jag ev kunde fixa det via en finsk läkare men nu har han slutat. Blir väl dessutom svårt att beställa det från ex ett tyskt apotek.

Jag beställde DHEA från USA för ca 2 år sedan. Är väl samma sak egentligen? Hade jag väl också kunnat åka dit för?

Kan inte skriva PM till dig eftersom du har för få inlägg - har du lust att kommentera min fråga i nedanstående tråd?

(FB) Vilket märke är bäst när det gäller... (LÄS INLÄGG #1)
Citera
2018-06-11, 23:35
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wayney
Har du lust att kommentera min fråga i nedanstående tråd?

(FB) Vilket märke är bäst när det gäller... (LÄS INLÄGG #1)
Har för få inlägg för att skriva där med.
Clomiden jag använder är tillverkad av Generic Pharma
Citera
2018-06-12, 16:28
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suecia90
Har för få inlägg för att skriva där med.
Clomiden jag använder är tillverkad av Generic Pharma

Tack!
Citera
2019-07-15, 23:01
  #40
Medlem
Nån uppdatering kring hur det gått vore grymt. Har själv ett värde på 15, men fritt testo kring 0.35 vilket jag förstått är väldigt lågt. Har liknande symtom som många andra. Vet inte till vem och vad man kan vända sig till, hört att privatläkare i stockhlm är bättre.

Skulle vilja beställa testo själv, sån där gel som det skrivs om, men är väl då olagligt och det skulle vara en mardröm om man skulle åka fast för detta. Tacksam för svar och rådgivning
Citera
2019-07-16, 23:07
  #41
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bizektris
Nån uppdatering kring hur det gått vore grymt. Har själv ett värde på 15, men fritt testo kring 0.35 vilket jag förstått är väldigt lågt. Har liknande symtom som många andra. Vet inte till vem och vad man kan vända sig till, hört att privatläkare i stockhlm är bättre.

Skulle vilja beställa testo själv, sån där gel som det skrivs om, men är väl då olagligt och det skulle vara en mardröm om man skulle åka fast för detta. Tacksam för svar och rådgivning

Det är olagligt, ja. Vill du ha testosteron på laglig väg måste du sänka dina nivåer till 8nmol/l eller lägre för att få recept.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback