Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-04-01, 05:25
  #1
Medlem
Hej,

Har någon testat utföra oralsex med partnern sugande på iskuber? Ska vara skönt har jag hört.
Citera
2018-04-01, 05:32
  #2
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas1993
Hej,

Har någon testat utföra oralsex med partnern sugande på iskuber? Ska vara skönt har jag hört.

Logiskt sett låter detta tveksamt:
Is gör oftast att nerverna "bedövas" så bedövade nerver borde inte göra det "skönare".

-Nej, jag har inte testat, och ärligt talat låter det inget "vidare"..
(Som att stoppa snoppen i frysen, typ?)
Citera
2018-04-01, 06:46
  #3
Medlem
Is låter inte så trevligt. Men fått en avsugning av en tjej med munnen fylld med vätska, kan rekommenderas. Förhöjer känslan.
Citera
2018-04-01, 07:09
  #4
Avstängd
LE37s avatar
Jag har "smekt" en kvinnas bröst och snippis lite snabbt med en isbit, man ska ju inte ha det kallt hela tiden utan först lite kall is och sen en varm tunga eller kuk.
Det är temperaturskillnaden som gör att det blir lite extra pirr och en annorlunda känsla!

Jag själv vill inte ha något kallt på min pillesnopp då jag hatar kyla i alla dess former.
__________________
Senast redigerad av LE37 2018-04-01 kl. 07:36.
Citera
2018-04-01, 07:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Logiskt sett låter detta tveksamt:
Is gör oftast att nerverna "bedövas" så bedövade nerver borde inte göra det "skönare".

-Nej, jag har inte testat, och ärligt talat låter det inget "vidare"..
(Som att stoppa snoppen i frysen, typ?)
Logiskt sett låter det som att du är oskuld.
Citera
2018-04-01, 07:37
  #6
Avstängd
LE37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
Logiskt sett låter det som att du är oskuld.

Ha ha jag skulle inte bli ett dugg förvånad om du har alldeles rätt i vad du skriver.
Citera
2018-04-01, 07:53
  #7
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
Logiskt sett låter det som att du är oskuld.

Citat:
Ursprungligen postat av LE37
Ha ha jag skulle inte bli ett dugg förvånad om du har alldeles rätt i vad du skriver.


-Jo, när det handlar om att stoppa pitten i is, har ni helt rätt grabbar, så räknat är jag fortfarande en "virgin"! -Ni som tydligen testat på detta, är det bra att "förfrysa" snoppen?

(Urinvägsinfektion/blåskatarr?)
Citera
2018-04-01, 07:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder

-Jo, när det handlar om att stoppa pitten i is, har ni helt rätt grabbar, så räknat är jag fortfarande en "virgin"! -Ni som tydligen testat på detta, är det bra att "förfrysa" snoppen?

(Urinvägsinfektion/blåskatarr?)

Du verkar en aning begränsad i ditt resonerande.
Citera
2018-04-01, 08:16
  #9
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
Du verkar en aning begränsad i ditt resonerande.

Kan du utveckla vad du menar med det? (Är rätt clue-less, tänker bara på blåskatarr gällande att förfrysa de nedre regionerna, eller "nederländerna" om man så vill..)
Citera
2018-04-01, 08:31
  #10
Avstängd
Snaellkillens avatar
Dina vänner har hört det från en scen från 80-tal filmen 9/2 vecka med Mickey Rource.

Gillar tjejer det kan jag mitt i akten gå ut i köket och hämta iskuber och ta ut dom smälta under varmt vatten.

Annars inte. Kvinnor ger oss män ibland en möjlihet för sex. Det händer inte ofta men som jag sa, då är det inte tid att komma dit med blöta händer och iskuber i din hand! (Även om hon definitivt kommer inse att du bryr dig :-) Det finns en poäng i det ochså!

Citat:
Ursprungligen postat av Niklas1993
Hej,

Har någon testat utföra oralsex med partnern sugande på iskuber? Ska vara skönt har jag hört.
__________________
Senast redigerad av Snaellkillen 2018-04-01 kl. 08:41.
Citera
2018-04-17, 22:17
  #11
Medlem
Så upphetsande, både att ge och få.
Citera
2018-04-29, 17:44
  #12
Medlem
Drinkycrows avatar
Brukar göra det rätt ofta, jag tror halva upphetsningen ligger i överraskningen, man går ur rummet för att hämta något och när man kommer tillbaka ser hon inte att man har en isbit i munnen. Alltid varit uppskattat.

Avsugning med is eller vätska är intressant men inget jag skulle vilja göra så ofta. Vanlig avsugning funkar fint.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback