Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-06-14, 01:07
  #49
Medlem
Vilka underbart omtänksamma människor ni verkar vara. ❤ Tack för omtanken Lisalit och Mogna-Meloner.

Tyvärr så är jag naiv och korkad så min användare tillsammans med mailen säger väldigt mycket och speciellt i ett litet samhälle.

Listan är ute och kommer fortsätta vara det. Jag vet inte vad mer dom kom åt av mina uppgifter och just nu känner jag att det kvittar.

Kan inte klandra dom som gjort det då jag själv utsatt mig för detta pågrund av pengar. Ägarna till sidan kan jag inte förlåta för med denna typ av uppgifter kommer ansvar.

Genom att skriva här får jag åtminstone berätta för någon även om jag outar mig mer. Var rädd för påhopp, men fick kärlek. Tack!
Citera
2018-06-14, 08:14
  #50
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakstalk
Vilka underbart omtänksamma människor ni verkar vara. ❤ Tack för omtanken Lisalit och Mogna-Meloner.

Tyvärr så är jag naiv och korkad så min användare tillsammans med mailen säger väldigt mycket och speciellt i ett litet samhälle.

Listan är ute och kommer fortsätta vara det. Jag vet inte vad mer dom kom åt av mina uppgifter och just nu känner jag att det kvittar.

Kan inte klandra dom som gjort det då jag själv utsatt mig för detta pågrund av pengar. Ägarna till sidan kan jag inte förlåta för med denna typ av uppgifter kommer ansvar.

Genom att skriva här får jag åtminstone berätta för någon även om jag outar mig mer. Var rädd för påhopp, men fick kärlek. Tack!

För det första finns det gott om snälla människor här på Flashback. För det andra så är det inte en lista uppslängd någonstans utan en svårletad databas och de flesta som tittar där är är ute efter sexköparna.

Så ta det här som cancer. Skulle det komma fram så är det ännu ett problem i ditt liv att ta dig an. Du har klarat av värre saker. ❤️ Tror jag du blir avslöjad? Nej. Du är för ointressant.
Citera
2018-06-14, 12:40
  #51
Medlem
OverTheMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneakstalk
Kan inte klandra dom som gjort det då jag själv utsatt mig för detta pågrund av pengar. Ägarna till sidan kan jag inte förlåta för med denna typ av uppgifter kommer ansvar.
Vilket konstigt resonemang. Du klandrar inte dig själv fast vi läser ofta i media om olika hacknings försök mot små och stora och tips och hur man bäst skyddar sig. Ändå lägger du ut information som kan identifiera dig. Och inte heller klandrar du hackarna som hängde ut dig och struntar helt i vilka de skadar.
Men du kan inte förlåta websidan för du anser att de har mer ansvar än du själv att skydda dig och din familj?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback