Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-24, 19:30
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eromaster
Jag skojar inte nu. Att ge fotsex i ngns röv eller fitta är fantastiskt skön massage för foten som att foten blir kramad från alla håll o kanter ja ni vet som kuken, blir skönt o foten har ju många känselceller som njuter av detta.
Har inte själv provat att ta emot men de som provridit gilla det

Pröva gärna alla nyfikna Hoppas även att ts kan få ut ngt av detta även om de inte e ditt hål som penetreras din fot gillar de nog i alla fall o din man borde älska att få din älskade fot i sig
Han kanske rent av bjuder tbax med kuk i dig eller ger dig foten.

Ja men jag har redan gjort det mesta. Fick inget ändå.
Citera
2018-06-24, 20:22
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunemangs77
Tydligen är de helt fantastiska. Varför undrar du?

Nyfiken på vad han tycker är upphetsande
Citera
2018-07-20, 11:33
  #99
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Ja, att "få foten" har jag ju hört om fast att ta foten i röven för att ge fotmassage är nytt för mig.

Hur har det gått TS? jag kan tänka mig ett scenario där din man just har tillfredsställt dig TS - du är nöjd o varm o han sitter kvar där på knä mellan dina lår o som belöning får han bli avrunkad av dina mjuka fötter o han sprutar hårt över dina tår. Han lägger av en sats så kraftigt att det tom sprutar över din fitta o du låter dina fingrar kladda runt lite i ditt sköte med hans säd medans han ser på. Det blir ett fint visuellt minne som han kan ta med sig o plocka fram när helst han vill o bli sugen på dig igen.
Citera
2018-07-20, 11:43
  #100
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Så är det ju alltid. Man hoppas på det bästa, men verkligheten ser annorlunda ut. TS man har varit ärlig och sagt vad han tycker. Det är ingen ide att påtvinga han något. Bättre att söka nytt som kan ge TS vad hon vill ha.
Ja, visst är det så, du har rätt! ingen kan ju göra mer än att försöka sitt yttersta o funkar inget i längden, ja- då är det döfött förstås.

Det jag tänker är att TS kanske kunde hitta ngn egen form av sexuell lust till att leka med fossingarna på sin man o att också själv bli kåt av det - spilla över den kåtheten på sin man, leka katt o råtta, trigga o egga varandra till max.

För visst är fötter sexuella så det står härliga till! alltså kvinnofötter menar jag - o jag kan själv tycka att det är både skönt o speciellt, nästan småerotiskt, att bara få ta mig ett fotbad, fila, smörja in o måla naglar.
Citera
2018-07-20, 18:44
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Ja, visst är det så, du har rätt! ingen kan ju göra mer än att försöka sitt yttersta o funkar inget i längden, ja- då är det döfött förstås.

Det jag tänker är att TS kanske kunde hitta ngn egen form av sexuell lust till att leka med fossingarna på sin man o att också själv bli kåt av det - spilla över den kåtheten på sin man, leka katt o råtta, trigga o egga varandra till max.

För visst är fötter sexuella så det står härliga till! alltså kvinnofötter menar jag - o jag kan själv tycka att det är både skönt o speciellt, nästan småerotiskt, att bara få ta mig ett fotbad, fila, smörja in o måla naglar.

Kul att du hittat en fetisch du njuter av .
Men skulle du kunna avstå penetrerande sex för det? Enligt TS är det vad hon får göra. Man kan ju inte klaga på hennes man. Han har gjort klart av vad han är intresserad av, han har varit ärlig.
Jag personligen förstår mig inte på njutningen med fötter, men jag dömer ingen
Citera
2018-10-17, 11:40
  #102
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Kul att du hittat en fetisch du njuter av .
Men skulle du kunna avstå penetrerande sex för det? Enligt TS är det vad hon får göra. Man kan ju inte klaga på hennes man. Han har gjort klart av vad han är intresserad av, han har varit ärlig.
Jag personligen förstår mig inte på njutningen med fötter, men jag dömer ingen

Nä, det handlar inte om ngn fetisch i dess rätta bemärkelse för min del - men jag tycker att fötter kan utgöra en liten erotisk detalj bland många i o under sexet.

Nä, jag skulle inte kunna avstå helt från penetration för om jag åtrår o älskar en man så vill jag ju ha tillgång till HELA honom.

Men ja - om det nu är så att TS man redan från dag ett varit tydlig med att han ALDRIG kommer va intresserad av hennes vagina - ja, då kan man ju inte klandra honom.

Haha - du skulle säkert gillat du med! - under rätta omständigheter.
Citera
2018-10-18, 07:31
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Nä, det handlar inte om ngn fetisch i dess rätta bemärkelse för min del - men jag tycker att fötter kan utgöra en liten erotisk detalj bland många i o under sexet.

Nä, jag skulle inte kunna avstå helt från penetration för om jag åtrår o älskar en man så vill jag ju ha tillgång till HELA honom.

Men ja - om det nu är så att TS man redan från dag ett varit tydlig med att han ALDRIG kommer va intresserad av hennes vagina - ja, då kan man ju inte klandra honom.

Haha - du skulle säkert gillat du med! - under rätta omständigheter.

Ingen blir lyckligare än jag om någon lyckas bevisa att jag har fel
Citera
2018-10-19, 13:50
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunemangs77
Hej, här kommer mitt första inlägg. Vad ska jag göra med min fantastiska man sen ett år tillbaka, är väldigt kär men det finns ett stort problem. Förkarar fr början.

Han är fotfetischist. Han älskar mina fötter och vill ha sex med dem jämt. Inga direkta förspel. Han (eller jag) runkar åt honom medan han grejar med fötterna och får utlösning. Men det blir aldrig nåt mer.

Jag då, liksom? Saknar närheten med smek osv. Hinner inte ens ta av mig kläderna, så är det klart. Jag är frustrerad o ledsen men vill ej bråka..Tyvärr har jag tagit upp det här på ett dumt sätt två gånger nu och han blir ledsen. Så även jag.

Han har varit öppen med fotgrejen och jag har alltid varit med på det. Jag trodde dock att vi så småningom kunde göra "lite av varje" men han är inte "på" alls. Han hatar traditionellt sex.

Han kan tänka sig att erbjuda gnidning av klitoris, men det händer aldrig. Det har snackats om att älska men det blir inte av. Finns alltid en ursäkt. Jag spricker av frustration snart. Ge mig tips på hur relationen kan bli bra.

Ni som gillar fötter, gör ni annat med era partner? Njutbart även för er alltså? Behöver råd. Ska jag tvinga honom till annat sex? Verkar kontraproduktivt. Låta honom gå? Vill inte det.

Det är en väldigt kärleksfull man i övrigt. Jag får bara inget sex. Han säger att han dyrkar mig men fan vet om det bara är prat? Har försökt vara sexig osv men har slut på på ork snart.

Tack för råd. Är desperat.( Vi är i 35+ åldern, jag lite äldre än han, om det har betydelse)

Edit: jag är inte ful, om ni hade såna misstankar.
Så han vägrar ge dig sex alltså? Det är väl bara att dumpa om sex är något du vill ha. Såna där fetischister är trasiga i huvudet/sexuellt. De är endast intresserade av att tillfredsställa sin fetisch. Mycket möjligt att han inte alls älskar dig utan bara är intresserad av dina fötter för att alltid har dem till hands för att tillfredsställa sina sjuka lustar. DUMPA och gå vidare. Usch.
Läs på om fetischister så kommer du att förstå hur de funkar. Har läst liknande historier som din förut.
Citera
2018-10-19, 13:52
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Jovisst. Du gör ju gratis det som en prostituerad skulle ta tusentals kronor i timmen för.
Exakt! Nu har han gratis tillgång till sitt fetisch föremål dygnet runt. Ts är grundlurad tyvärr.
__________________
Senast redigerad av violettemoon 2018-10-19 kl. 14:18.
Citera
2018-10-19, 14:12
  #106
Medlem
Hade lämnat efter ett par månader. Sitta ett år och se någon runka till mina fötter hade jag inte pallat....
Citera
2018-11-14, 07:50
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Nä, det handlar inte om ngn fetisch i dess rätta bemärkelse för min del - men jag tycker att fötter kan utgöra en liten erotisk detalj bland många i o under sexet.

Nä, jag skulle inte kunna avstå helt från penetration för om jag åtrår o älskar en man så vill jag ju ha tillgång till HELA honom.

Men ja - om det nu är så att TS man redan från dag ett varit tydlig med att han ALDRIG kommer va intresserad av hennes vagina - ja, då kan man ju inte klandra honom.

Haha - du skulle säkert gillat du med! - under rätta omständigheter.

Han har inte sagt att han hatar min vagina men jag märker ju att han inte får stånd av att röra bröst, rumpa, vagina osv. Han får stånd av fötterna samt gillar avrunkning. Vi har provat olika saker men det funkar bara inte.
Citera
2018-11-14, 07:51
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violettemoon
Så han vägrar ge dig sex alltså? Det är väl bara att dumpa om sex är något du vill ha. Såna där fetischister är trasiga i huvudet/sexuellt. De är endast intresserade av att tillfredsställa sin fetisch. Mycket möjligt att han inte alls älskar dig utan bara är intresserad av dina fötter för att alltid har dem till hands för att tillfredsställa sina sjuka lustar. DUMPA och gå vidare. Usch.
Läs på om fetischister så kommer du att förstå hur de funkar. Har läst liknande historier som din förut.

Vad är det som gör dem så fixerade?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback