Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-14, 07:52
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Hade lämnat efter ett par månader. Sitta ett år och se någon runka till mina fötter hade jag inte pallat....
Jag vet.
Citera
2018-11-14, 15:48
  #110
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunemangs77
Han har inte sagt att han hatar min vagina men jag märker ju att han inte får stånd av att röra bröst, rumpa, vagina osv. Han får stånd av fötterna samt gillar avrunkning. Vi har provat olika saker men det funkar bara inte.
Det har gått nästan åtta månader sedan du startade den här tråden.
Varför lämnar du honom inte?

Han kommer aldrig att förändras och bli den man du vill ha.
Om du stannar hos honom får du acceptera att leva utan ett fungerande sexliv, om du inte kan ha en älskare vid sidan om.
Citera
2018-11-14, 16:53
  #111
Medlem
Han knullar inte dig... Du knullar honom... Hade aldrig gått med på det där! Jag brukar dumpa killen om inte jag också får njuta!
Citera
2018-12-10, 14:22
  #112
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Ingen blir lyckligare än jag om någon lyckas bevisa att jag har fel

Jo men du - jag kan tvätta fötterna o lämna dörren olåst ikväll. Lovar att olja in småtossingarna också så dom blir mjuka o goa.

Hur går det TS, är ni tillsammans eller??
Citera
2018-12-10, 14:26
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jo men du - jag kan tvätta fötterna o lämna dörren olåst ikväll. Lovar att olja in småtossingarna också så dom blir mjuka o goa.

Hur går det TS, är ni tillsammans eller??

Haha, jag är så långt bort att om jag påbörjade resan nu direkt, skulle dina fötter torkat in innan jag kom fram
Citera
2018-12-11, 18:16
  #114
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Haha, jag är så långt bort att om jag påbörjade resan nu direkt, skulle dina fötter torkat in innan jag kom fram
Haha - ojdå! o jag som väntade så hela kvällen ju ja ja bara låta fötterna börja damma o på med ullstrumpor igen.

Vill också be TS snälla att uppdatera - har du/ni testat att gosa o leka med fötterna fram till samlag?
Citera
2018-12-11, 18:20
  #115
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunemangs77
Han har inte sagt att han hatar min vagina men jag märker ju att han inte får stånd av att röra bröst, rumpa, vagina osv. Han får stånd av fötterna samt gillar avrunkning. Vi har provat olika saker men det funkar bara inte.
Har ni testat att leka er fram - hur skulle du beskriva ert sex, är det lekfullt lr mera stelt, tafatt, osäkert, tvekande utan flyt liksom?

Kram
Citera
2018-12-11, 18:37
  #116
Avstängd
Dumpa genast. Vilken störd människa.
Citera
2018-12-12, 15:00
  #117
Medlem
Bestialisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunemangs77
Jag vet.

Fy fan mådde nästan illa bara av att läsa din ursprungliga post. Har inte riktigt läst hela tråden men ser ut som att det ännu inte löst sig. Men inte fan kan du leva hela livet med att runka av en man medan han knådar dina fötter? Utan att du ens får någonting tillbaka? inte ens lite jävla mys? Nä fy fan. Håller tummarna för dig/er. Förstår att det är jävligt jobbigt särskilt som du tycks känna väldigt starkt för honom i övrigt.
Citera
2018-12-31, 08:18
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestialisk
Fy fan mådde nästan illa bara av att läsa din ursprungliga post. Har inte riktigt läst hela tråden men ser ut som att det ännu inte löst sig. Men inte fan kan du leva hela livet med att runka av en man medan han knådar dina fötter? Utan att du ens får någonting tillbaka? inte ens lite jävla mys? Nä fy fan. Håller tummarna för dig/er. Förstår att det är jävligt jobbigt särskilt som du tycks känna väldigt starkt för honom i övrigt.

Ja, det är problematiskt. Jag går in här på tråden regelbundet för att förhoppningsvis få lite ryggrad så småningom. Tack för omtanken.
Citera
2018-12-31, 11:45
  #119
Medlem
Dominiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunemangs77
Ja, det är problematiskt. Jag går in här på tråden regelbundet för att förhoppningsvis få lite ryggrad så småningom. Tack för omtanken.

Du har alltså samma problem fortfarande?
Citera
2018-12-31, 14:01
  #120
Medlem
Hade du varit min flickvän hade jag dyrkat både dig och dina fötter

Nä men ställ ett ultimatum. Säg att det är stopp på att älska med dina fötter. Säg att ditt underliv är nyckeln till fötterna. Får du sex får han dina fötter.

Annars är det bara att dumpa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback