Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-31, 01:50
  #1
Medlem
Har 2 barn, 1/2 år och 5. Har startat en egen firma nyss, bor i ett fint radhus och allt borde vara fint.. Tänk om! Arbetslös i tre veckor och hemma med en psykopatisk kärring jag önskar jag aldrig träffat.. Älskar mina barn för mycket för att lämna skeppet. Är inte överdrivet orolig, vet hur byggbranschen är. Jag pryglar inte kvinnor, annars kanske det hade varit en väg.. är förbannad, ledsen och allmänt suicidal.. är vi män i Sverige fittor?
Citera
2018-03-31, 01:58
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
Har 2 barn, 1/2 år och 5. Har startat en egen firma nyss, bor i ett fint radhus och allt borde vara fint.. Tänk om! Arbetslös i tre veckor och hemma med en psykopatisk kärring jag önskar jag aldrig träffat.. Älskar mina barn för mycket för att lämna skeppet. Är inte överdrivet orolig, vet hur byggbranschen är. Jag pryglar inte kvinnor, annars kanske det hade varit en väg.. är förbannad, ledsen och allmänt suicidal.. är vi män i Sverige fittor?
Du låter som en kärring ja...

alltså bokstavligt talat, men det är ju bara i textformat så jag vet inte.

Du låter som om du är mamman? Vad fan är det som har gått snett?
Citera
2018-03-31, 02:00
  #3
Medlem
Barn i de åldrarna är ingen lek, eller jo för dem är livet just det och förmodligen i flertalet år framöver.
Välkommen till familjelivet!
Du minns säkert själv hur du själv var som tonåring och där är de också efter barndomen.
Kärringen kommer inte förändras men det kommer barnen successivt och med dagens bostadsmarknad så kan du räkna med att vara familjefar i minst 20 år till.
Citera
2018-03-31, 02:02
  #4
Avstängd
Vad gör bruden din då....vad lever hon för liv...det lär klara upp en del
Citera
2018-03-31, 02:06
  #5
Medlem
Ja vafan ska man göra, blir kärringen sur och går till domstol ryker ju ofta ungarna.

Lida resten av livet är ju heller inget värt att satsa på.

Styr upp jobb och fixa en buffert inte kärringen kommer åt, om radhuset är ”krängbart” så går det ju att frigöra stålarna men är det i ett segt område så är det ju värre om ingen av er kan behålla och lösa den andra.

Hur det än är så planera lite och ordna tex jobb+boende klart så man har en exit. Se till att få alla överenskommelser på papper!

Efter det så är det väl (tyvärr) att slå yxan i båten och hoppas du når någon form av land.
Citera
2018-03-31, 02:07
  #6
Medlem
Stridshingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
Har 2 barn, 1/2 år och 5. Har startat en egen firma nyss, bor i ett fint radhus och allt borde vara fint.. Tänk om! Arbetslös i tre veckor och hemma med en psykopatisk kärring jag önskar jag aldrig träffat.. Älskar mina barn för mycket för att lämna skeppet. Är inte överdrivet orolig, vet hur byggbranschen är. Jag pryglar inte kvinnor, annars kanske det hade varit en väg.. är förbannad, ledsen och allmänt suicidal.. är vi män i Sverige fittor?

Om det är så himla fruktansvärt att bo ihop med din psykopatiska fru får ni väl skilja er och skaffa nya partners?

Tro mig, det kommer vara mer traumatiskt för dina barn om de växer upp i en miljö som är otrygg och hotfull, än om de måste bo hos sina föräldrar på olika adresser.

Så länge du skaffar en ny fru som är trevlig och snäll kommer de säkert vänja sig vid henne om det sker i tidig ålder. Tycker inte att man ska skilja sig, men om du funderar på att ta livet av dig så är det nog bästa alternativet att separera.

Klichén är även att när barnen börjar långsamt bli vuxna i tonåren så kommer du och din fru tappa vissa beskyddande instinkter och så vips kommer ni bli riktigt dysfunktionella och bråka tills hemfriden kollapsat helt och hållet. Du kommer bli alkoholist och din fru kommer börja knapra receptbelagda och antidepressiva piller.

Är du i 40-års åldern och känner dig lite ringrostig i datingfronten rekommenderar jag att du åker över med båten till Lettland eller Litauen och skaffar dig en ny het och ung fru. Dessa två nationer är de länder med mest kvinnor i förhållande till män i världen, och de gillar vita svenska män med en stabil ekonomi. Du kan även flytta ditt och pendla till jobbet i Sverige. Då kommer du leva som en kung, eftersom det är betydligt mycket billigare att leva där.

Du kommer kunna gå på krogen och vara kung i Baren och lätt kunna få hem kåta kvinnor och ha trekanter med dig i din lägenhet (kanske till och med orgies om du har tur). Hur som helst är de kåta som fan!

Det är även mindre kriminalitet och mycket säkrare länder än Sverige (skrota de gamla Sovjetfördomarna).
__________________
Senast redigerad av Stridshingsten 2018-03-31 kl. 02:27.
Citera
2018-03-31, 02:08
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Logoped
Ja vafan ska man göra, blir kärringen sur och går till domstol ryker ju ofta ungarna.

Lida resten av livet är ju heller inget värt att satsa på.

Styr upp jobb och fixa en buffert inte kärringen kommer åt, om radhuset är ”krängbart” så går det ju att frigöra stålarna men är det i ett segt område så är det ju värre om ingen av er kan behålla och lösa den andra.

Hur det än är så planera lite och ordna tex jobb+boende klart så man har en exit. Se till att få alla överenskommelser på papper!

Efter det så är det väl (tyvärr) att slå yxan i båten och hoppas du når någon form av land.
Lol..det finns verkligen ingenting positivt med att vara tillsammans med en svensk kvinna i 2018. Fan vilket helvete ni verkar ha det...låter helt hopplöst...lider med er boys...
Citera
2018-03-31, 02:11
  #8
Avstängd
TS jag tror jag vet vad du har för brud....du får fan skylla dig själv om du skaffar barn med ett sånt bottenskrap.

Nu har slynan dina bollar.....hon går omkring till sina vänner och pratar skit om dig bakom ryggen...

Du måste visa från första dagen vem fan det är som bestämmer, annars blir det sådär....dom här hororna förstår inte...det är upp till dig att få slynan att förstå hur verkligheten fungerar.
Citera
2018-03-31, 02:12
  #9
Medlem
StenSaxPungs avatar
Gå isär för barnens skull.

Sluta häng i trådar och skriva inlägg som påminner mycket mer om en trasig tonnåring med agressoinsproblem än vad det påminner om en värdig familjefar.

Sök hjälp. Börja med att läsa dagsaktulle storsäljaren "12 rules for life" av Jordan Peterson.

Menar du att firman gick i konkurs och att du nu därför är arbetslös?
Citera
2018-03-31, 02:12
  #10
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
Har 2 barn, 1/2 år och 5. Har startat en egen firma nyss, bor i ett fint radhus och allt borde vara fint.. Tänk om! Arbetslös i tre veckor och hemma med en psykopatisk kärring jag önskar jag aldrig träffat.. Älskar mina barn för mycket för att lämna skeppet. Är inte överdrivet orolig, vet hur byggbranschen är. Jag pryglar inte kvinnor, annars kanske det hade varit en väg.. är förbannad, ledsen och allmänt suicidal.. är vi män i Sverige fittor?
Om problemet är kärringen och ert dåliga förhållande påverkar barnen negativt är det väl bäst gör att något?
Vad har du tänkt att du kan göra?
Citera
2018-03-31, 02:13
  #11
Medlem
sommarlovs avatar
Skilj er inte, ni har det värsta bakom er.
Prata med varandra, åk och hälsa på en kompis när det är som värst.
Citera
2018-03-31, 02:17
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snartkraschardet
Lol..det finns verkligen ingenting positivt med att vara tillsammans med en svensk kvinna i 2018. Fan vilket helvete ni verkar ha det...låter helt hopplöst...lider med er boys...
Nä det är bara att vänta på smällen sen börjar de jävlas allt mer tyvärr.

Lite som en ny bil i början är den ens bästa vän sen börjar den småjäklas och tillslut så är det så kostsamt att laga att man skrotar skiten trots att man vräkt pengar och tid över den.

Fan man skulle vart gay!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback