Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-31, 01:28
  #1
Medlem
Hej! Jag har under en längre tid varit intresserad av att köra en enkel Testo-kur. Hade tänkt att skapa en kuruppläggstråd framöver men vill dedikera denna tråd till ämnet immunförsvar. Jag behandlas regelbundet med immunsänkande medicin, vilket jag är rädd kan leda till en eventuell farlig interaktion med testosteronet. Som ni kanske redan vet så har även testosteron en immunsänkande effekt på kroppen, och för mycket immunsänkning låter ju inte som en bra kombination.

Jag har behandlats med detta under en längre tid nu och jag har inte märkt av att jag har varit sjuk ovanligt mycket, möjligen att jag har varit sjuk längre de få gånger det har inträffat. Det kan mycket väl vara så att jag är överdrivet orolig nu, men då jag inte har hittat någon information om detta så blir jag lite nojig.

Är det någon här som har koll på hur det fungerar, eller kanske kan hänvisa mig till någon annan sida med information om detta? Kan skriva ut den specifika medicinen om det är viktigt att veta för att göra en bedömning, det är en infusionsbehandling med standardstyrka vi pratar om, runt varannan till tredje månad.

Bonusfråga:
Jag ska även ta en del blodprover vid nästa behandling och jag undrar om en Testo-kur skulle påverka dessa till den grad att min läkare skulle reagera på resultaten och ställa frågor? Kan tänka mig att jag skulle ligga ett par/tre veckor in på Testo-E-kuren när proverna tas, om det blir av snart.
Proverna är:
B-Neutrofila och Blodstatus
B-SR
S-ALAT
S-CRP
S-Kreatinin

Tacksam för alla svar!

//Lordran
__________________
Senast redigerad av Lordran 2018-03-31 kl. 01:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback