Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-31, 12:22
  #13
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Här ser vi resultatet av all kulturmarxistiska frankfurtskola propaganda vi européer blivit matade med de senaste hundra åren.. sorgligt är det..

Vi européiska män är bäst!!

Låt ingen lura er!!

Det är lustigt, för du blev precis lurad av mig. Ganska uppenbart egentligen, men många tror ju på riktigt att det ovanstående är en vanlig uppfattning hos vänstern.
Citera
2018-03-31, 12:51
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Mina tankar är att TS inte mår så bra.

Ledsen att det har gått så långt.

Det är väl en självklarhet att man inte älskar livet om man pratar om döden som en befrielse. Men jag ser inte ts lösning på problemet som en sämre lösning än att fortsätta kämpa för någonting bättre. Alla här på jorden kommer ändå att dö och bli bortglömda så varför inte avsluta det hela redan nu?
Citera
2018-03-31, 12:53
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Det är lustigt, för du blev precis lurad av mig. Ganska uppenbart egentligen, men många tror ju på riktigt att det ovanstående är en vanlig uppfattning hos vänstern.

Det ÄR en vanlig uppfattning hos många inom vänsten/miljömupparna..

Så kalla mig lättlurad.

Citera
2018-03-31, 13:03
  #16
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Det ÄR en vanlig uppfattning hos många inom vänsten/miljömupparna..

Så kalla mig lättlurad.


Ja ni säger det, gång efter gång. Konstigt nog så kan ni aldrig hänvisa till några källor, inte ens ett enda fall.
Citera
2018-03-31, 13:07
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Ja ni säger det, gång efter gång. Konstigt nog så kan ni aldrig hänvisa till några källor, inte ens ett enda fall.

Sluta dumma dig....

https://youtu.be/rMDWAaxFnCA
Citera
2018-03-31, 13:18
  #18
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Sluta dumma dig....

https://youtu.be/rMDWAaxFnCA

Inte ens i detta extrema fall så säger dom något om att att vita män ska/bör försvinna från jordens yta. Att detta var det dubbade att komma med talar sitt tydliga språk. Vänsterns avsikter är inte att utrota vita män. Ingen säger det någonsin. Ni måste väl ändå fatta att det inte kan betyda något annat än att n7 har fel.
Citera
2018-03-31, 13:25
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Inte ens i detta extrema fall så säger dom något om att att vita män ska/bör försvinna från jordens yta. Att detta var det dubbade att komma med talar sitt tydliga språk. Vänsterns avsikter är inte att utrota vita män. Ingen säger det någonsin. Ni måste väl ändå fatta att det inte kan betyda något annat än att n7 har fel.

Skit i vad de säger... det är vad de gör/promotar och vad det leder till som är det viktiga.
Citera
2018-03-31, 13:31
  #20
Medlem
StenSaxPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Skit i vad de säger... det är vad de gör/promotar och vad det leder till som är det viktiga.

Skit i vad de säger. .. Du hävdar att det är en vanlig uppfattning att vita män ska försvinna.

Du gör precis samma misstag som vänstern så ökänt ofta gör. "Skit i vad SD säger, dom är bara ett gäng rasister och kvinnohatare, dom vill nog starta ugnarna igen."
Citera
2018-03-31, 13:41
  #21
Medlem
FittJannes avatar
Vidrig tråd men ändå ett tecken i tiden och en bekräftelse på vilken osund väg vi slagit in på.
Vi är inte menade att leva som vi gör i dagens postmodernistiska och progressiva pre-dystopi.
Jag tycker att de som vill avsluta blodslinjen bör ta tag i det själva och låta oss andra av gott genetiskt virke och mental styrka fortsätta att försöka ställa saker tillrätta.
Jag ser det lite som att livsodugliga organismer rensas bort ändå av endera anledning och att tro att man är mer än sin biologiska varelses begränsningar är en ohållbar evolutionsstrategi.
Att sedan hänfalla åt att projicera sin hybris mot andra innebär att man kan förvänta sig en motreaktion från de som fortfarande står i samklang med sina biologiska förutsättningar och förhoppningsvis kan den motreaktionen bestå i att man avlägsnar sådana anomalier ur genpoolen.
Citera
2018-03-31, 13:43
  #22
Medlem
Invandring i välfärdsstater är ett problem till som dels beror pa världens överpopulation. Vi maste inleda korrigerande atgärder sa snart som möjligt för att röja de värsta kulturkonflikterna undan. Jag kan mycket väl första att människor vill fly ifran vidriga materiella omständigheter, därför är det sapass viktigt att vi slutar producera lidande personer överhuvudtaget!
__________________
Senast redigerad av okaendis 2018-03-31 kl. 13:57.
Citera
2018-03-31, 13:53
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
Vidrig tråd men ändå ett tecken i tiden och en bekräftelse på vilken osund väg vi slagit in på.
Vi är inte menade att leva som vi gör i dagens postmodernistiska och progressiva pre-dystopi.
Jag tycker att de som vill avsluta blodslinjen bör ta tag i det själva och låta oss andra av gott genetiskt virke och mental styrka fortsätta att försöka ställa saker tillrätta.
Jag ser det lite som att livsodugliga organismer rensas bort ändå av endera anledning och att tro att man är mer än sin biologiska varelses begränsningar är en ohållbar evolutionsstrategi.
Att sedan hänfalla åt att projicera sin hybris mot andra innebär att man kan förvänta sig en motreaktion från de som fortfarande står i samklang med sina biologiska förutsättningar och förhoppningsvis kan den motreaktionen bestå i att man avlägsnar sådana anomalier ur genpoolen.


Även livsglada, optimistiska och "livsdugliga" människor har inte nödvändigtvis berättigheten att skapa nagon utan att veta vad denna person kommer att tycka om sin existens senare i livet.
Det är visst ett dilemma, men frankomligt - genom att vi stoppar med var naturliga fortplantning helt och hallet.
Citera
2018-03-31, 15:16
  #24
Medlem
Det handlar inte om att skapa den perfekta människan, det handlar om att skapa ingen människa alls. Även den biologiskt sett hälsosammaste personen pa världen kommer inte att kunna undga daliga upplevelser och obekväma känslor, det enda tillstandet där onda, smärtsamma erfarenheter inte kan gjorts är icke-tillstandet.

Att vilja förhindra framtida liv och döda den nuvarande mänskligheten är tva helt olika mal, som inte ska förväxlas.
Ett ofött barn är just ingenting och därmed inte värd att finnas, en levande, utvecklad människa däremot har en egen identitet och skulle kunna bestämma själv över sitt öde.

Dessvärre finns ingen beslutningsfrihet angaende denna grundläggande fraga och vi människor blir omyndigförklarade istället.

Helt oacceptabelt.

Jag önskar ingen livsglad person döden, de som önskar att lämnar planeten däremot borde kunna ga utan hinder.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback